پیش‌بینی هواشناسی مشهد تا ۹ مرداد ۱۴۰۳ برنامه‌های سفرتان را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک نگذارید| دزدها در کمین یک فرصت معدوم سازی سه تن مواد غذایی فاسد در سبزوار ساعت فعالیت ادارات و بانک های مشهد و خراسان رضوی در روزهای شنبه و یکشنبه (۶ و ۷ مرداد ۱۴۰۳) تغییر کرد + جزئیات گرمای مشهد نگران کننده نیست تولید گوشت حلال غیرحیوانی در کشور خدمات غیرحضوری برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران با اپلیکیشن «تأمین‌من» آخرین اخبار از وضعیت ایرانی‌های بازمانده در عربستان تداوم هوای گرم تا ۳ روز آینده در اغلب مناطق کشور (۵ مرداد ۱۴۰۳) گرما در خراسان رضوی به بالاترین حد خود در یک سال اخیر می‌رسد (۵ مرداد ۱۴۰۳) سقوط چرخ و فلک در تربت حیدریه | ۷ نفر مصدوم شدند (۵ مرداد ۱۴۰۳) آغاز پیش‌فروش بلیت اتوبوس اربعین از فردا شنبه (۶ مرداد ۱۴۰۳) | میزان افزایش قیمت‌ها مشخص نیست زلزله نسبتا شدید گهواره کرمانشاه را لرزاند + جزئیات(۵ مرداد ۱۴۰۳) اعترافات تکان دهنده عاملان قتل پسر جوان در جنوب تهران| مشروبات الکلی مصرف کرده بودیم قتل پیرمرد تهرانی توسط همسایه| نزاع بر سر زباله خون به پا کرد آلودگی صوتی بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد تبلیغات کلاهبرداری در فضای مجازی را بشناسید «اضطراب دیابت» با افزایش خطر مشکلات سلامت روان همراه است واژگونی سمند در جاده نیشابور به مشهد با پنج مجروح حریق کابین آسانسور در مجیدیه مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) هشدار اورژانس مشهد: گرمازدگی شدید می‌تواند منجر به فوت شود نجات چهار شهروند از حادثه حریق منزل مسکونی در مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

چهارمین بسته هدیه واکسن از چین وارد کشور شد

  • کد خبر: ۷۷۸۶۴
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰
چهارمین بسته هدیه واکسن از چین وارد کشور شد
دستیار وزیر امور خارجه از ورود چهارمین بسته هدیه واکسن کرونا از چین شامل ۷۰۰ هزار دُز خبر داد و تاکید کرد: دو محموله هم از کوواکس وارد کشور می‌شود و از هفته دوم شهریور نیز، هفتگی پنج میلیون دُز واکسن کرونا وارد خواهد شد.
به گزارش شهرآرانیوز، «رضا زبیب» در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: امروز چهارمین بسته هدیه چین (۷۰۰ هزار دُز) رسید که جمعا تاکنون یک میلیون و ۵۵۰ هزار دُز هدیه از چین وارد کشور شده است.

وی با تشکر از وزارت بهداشت برای قبول ایده واکسیناسیون توان‌خواهان از این بسته، اعلام کرد که با تلاش وزارت بهداشت، دو محموله از کوواکس هم می‌رسد.

دستیار وزیر امور خارجه با بیان اینکه از هفته دوم شهریور، واردات، هفتگی پنج میلیون دُز می‌شود، اظهار داشت: تلاش برای خرید بیشتر و انواع واکسن است.

زبیب در توئیت دیگری با ارائه توضیحات بیشتر تصریح کرد: همچنان تاکید دارم فقط آنچه فوق برنامه قطعی می‌شود را توئیت کنم.

وی ادامه داد: واقعا همه در تلاش برای تامین حداکثر ممکن و انواع واکسن هستند. اما فراتر از اخبار ناموثق، باید منتظر نتیجه عینی بود.

به گفته مدیرکل شرق آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه، چهارمین بسته اهدایی چین، ۷۰۰ هزار دُز بوده و جمعا چهار بسته اهدایی، یک میلیون و ۵۵۰ هزار دُز شده است.
 
 
منبع:تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->