آغاز رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب
سرخط خبرها

فراخوان داوطلبان برای کمک به کادر درمان مشهد

  • کد خبر: ۷۷۹۱۷
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
فراخوان داوطلبان برای کمک به کادر درمان مشهد
در این فراخوان از داوطلبان خواسته شده است با مراجعه به سایت davtalab.sbjp.ir فرم شرکت در طرح اعزام نیروهای جهادی به بیمارستانها را تکمیل کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی و ستاد مردمی مدیریت کرونا در فراخوان روز پنجشنبه خود از شهروندان و داوطلبان جهادی برای کمک به کادر درمان و فعالیت در مراکز بستری بیماران کرونایی در مشهد دعوت کرده است.
بر این اساس علاقه‌مندان بعد از شرکت در دوره های آموزشی در بخش‌های مربوطه بکارگیری می شوند.
در این فراخوان از داوطلبان خواسته شده است با مراجعه به سایت davtalab.sbjp.ir  فرم شرکت در طرح اعزام نیروهای جهادی به بیمارستانها را تکمیل کنند.

 

هم اکنون ۲۷ شهرستان خراسان رضوی از جمله مشهد در وضعیت قرمز، پنج شهرستان در وضعیت نارنجی و یک شهرستان در وضعیت زرد از نظر شیوع کرونا قرار دارند.
روزانه بیش از ۹۰۰ بیمار جدید کرونایی در استان خراسان رضوی بستری می شوند که ۷۰ درصد آنها در شهر مشهد تحت مداوا  قرار دارند.

وزارت بهداشت، درمان، آموزش پزشکی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۸۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۹۹ هزار و ۶۹۱ نفر رسید.

 

در این مدت ۳۹ هزار و ۱۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که پنج هزار و ۳۸۰ نفر آنها بستری شدند.
مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به چهار میلیون و۴۶۷ هزار و ۱۵ نفر رسیده و تاکنون سه میلیون و ۷۵۷ هزار و ۱۵۷ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

 

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->