یحیی گل‌محمدی، سرمربی شهرخودرو:

در هیچ شهری این چنین مسئولان پای کار نبودند

  • کد خبر: ۷۸۵
  • ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
در هیچ شهری این چنین مسئولان پای کار نبودند
حضور مالک، مدیرعامل، سرمربی و جمعی از بازیکنان تیم فوتبال شهر خودرو خراسان در شورای شهر مشهد

مالک، مدیرعامل، سرمربی و جمعی از بازیکنان تیم فوتبال شهر خودرو خراسان در شصت و سومین صحن علنی شورای شهر مشهد امروز حضور یافتند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا حیدری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد درباره حضور اعضای باشگاه شهرخودرو در شورای شهر گفت: حضور بازیکنان تیم شهرخودرو نشان دهنده رویکرد شورا و تاثیرگذاری این عزیزان در شورآفرینی شهر است. شهرخودرو امروز به جایی رسیده که ورزشگاه امام رضا(ع) برای تشویق آن‌ها مملو از جمعیت می‌شود و این بزرگترین موضوع هویتی برای ماست.

یحیی گل محمدی، سرمربی شهرخودرو نیز افزود : دلیل موفقیت‌های ما شورای شهر و مدیریت شهری بوده اند.
امروز جایگاه ما نقطه عطفی در فضای ورزش است که مرهون زحمات شورا و شهرداری است. من در شهرهای زیادی بودم در هیچ شهری این چنین مسئولان پای کار نبودند. مسئولان مشهد برای احیای تیمشان دغدغه دارند.


حمیداوی، مالک تیم شهر خودرو در ادامه گفت: آسیایی‌شدن تیم شهر خودرو با کمک مدیریت شهری رقم خورد. بی‌تردید اگه شورا و مدیریت شهر کمک نمی‌کرد، آسیایی‌شدن این تیم رقم نخورده بود.
▫️حمایت مسئولان شهری در مشهد را هیچ‌گاه در این سطح در تهران ندیدم. وی افزود: نمونه بارز آن تیم شاهین شهرداری بوشهر است که هیچ‌گونه حمایتی از شهرداری بوشهر ندارد. حسی که شهرداری مشهد در حمایت تیم خود در مشهد ایجاد کرده است را هیچ‌وقت در تهران تجربه نکردم.



 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->