تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی اعطا شد فشار آلمان بر آمریکا برای ارسال پاتریوت به اوکراین جزئیات طرح جنجالی دولت انگلیس برای اخراج پناهجویان پایگاه‌های اشغالگران اسرائیلی زیر آتش سنگین حزب‌الله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) روز تحلیف پوتین مشخص شد ابوعبیده: پاسخ ایران به اسرائیل قواعد جدیدی را وضع کرد | اسرائیل در شن‌های غزه گیر افتاده است جمعی از کارگران فردا چهارشنبه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند اوضاع وحشتناک اسیران غزه به روایت آزاده فلسطینی عامل حمله به ساختمان کنسولی سفارت ایران در پاریس به حبس محکوم شد رئیسی وارد «کراچی» قلب اقتصادی پاکستان شد حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل وزیر دفاع روسیه: اوکراین ۵۰۰ هزار سرباز از دست داده است دبیر شورای عالی امنیت ملی وارد سن‌پترزبورگ روسیه شد اردوغان در راه بازگشت از عراق: نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند دومین جلسه رسیدگی به اتهامات «امیر تتلو» برگزار شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعداد شعب اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد تکرار ادعاهای سیاسی و تحریک‌آمیز گروسی درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران سرلشکر باقری: وضعیت منطقه بعد از تنبیه رژیم صهیونیستی تغییر کرده است
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: نهضت گازرسانی از خدمات شایسته نظام به مردم است

  • کد خبر: ۷۸۶۹۴
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
  • ۱
استاندار خراسان رضوی: نهضت گازرسانی از خدمات شایسته نظام به مردم است
استاندار خراسان رضوی گفت: یکی از خدمات شایسته نظام جمهوری اسلامی به مردم نهضت گازرسانی به مناطق شهری و روستایی است که بخش قابل‌ توجهی از روستاییان را از نعمت گاز بهره‌مند ساخته است.

به گزارش شهرآرانیوز، استاندار خراسان رضوی گفت: یکی از خدمات شایسته نظام جمهوری اسلامی به مردم نهضت گازرسانی به مناطق شهری و روستایی است که بخش قابل‌ توجهی از روستاییان را از نعمت گاز بهره‌مند ساخته است.

محمد صادق معتمدیان روز جمعه در جمع مردم روستای فشتنق شهرستان داورزن خراسان رضوی افزود: تا سال آینده تمامی روستاهای بیش از ۲۰ خانوار در این استان از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه خدمتگزاری به مردم توفیقی برای مسوولان محسوب می‌شود ادامه داد: مطالبات به حق مردم از سوی مسوولان استانی و شهرستانی پیگیری می‌شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: روستاییان جمعیت مولد و تولید کننده به شمار می‌روند که مسوولان باید امکاناتی از جمله آب، برق، گاز، جاده و ارتباطات مناطق روستایی در این استان را ارتقا دهند.

وی افزود: در سالیان اخیر با اقدامات صورت گرفته از سوی دولت و مجلس شورای اسلامی اعتبارات قابل قبولی در راستای محرومیت زدایی مناطق روستایی اختصاص یافته است.

معتمدیان ادامه داد: برای حل مشکلات مردم خراسان رضوی تکالیفی را برای دستگاه های اجرایی مشخص کرده‌ایم تا مطالبات و درخواست‌های مردم مورد پیگیری قرار گیرد.

وی گفت: بهانه ای برای تأمین زمین در مناطق روستایی نباید وجود داشته باشد زیرا براساس مصوبه اخیر در باره الحاق طرح هادی اختیاراتی به فرمانداران داده شده که حل اینگونه مسایل در استان تسهیل شود.

استاندار خراسان رضوی افزود: برای سرمایه گذاری در مناطق روستایی در مشاغلی از جمله بومگردی، دامپروری، کشاورزی و گردشگری، تسهیلات ارزان قیمت در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

معتمدیان صبح جمعه در ادامه سفرهای شهرستانی خود به شهرستان داورزن در غرب خراسان رضوی سفر کرد.

بهره برداری از چند طرح عمرانی، افتتاح شهرداری شهر تازه تاسیس ریوند، آغاز عملیات اجرایی ناحیه صنعتی روستای بیزه، بازدید از مناطق روستایی و دیدار با مردم و مسوولان شهرستان، دیدار با خانواده معظم شهدا و نشست جمع‌بندی از جمله برنامه های سفر استاندار خراسان رضوی به داورزن است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حاجی دانش
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
0
0
باسلام ادبخدمت استاندار گرامی3قسط از وام مجتمع ولی عصر بینالودنیشابور راپردخت کردم ولی هنوز گاز ندارد با دو بچه یکی شیری
پسرم در مجتمع مینشیند محض رضای خدا دستور فرمایید نسبت به وصل انشعاب گاز با توجه به سرد بودن منطقه اقدام نما یند با کمال تشکر از حضرت عالی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->