هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۲ مرداد ۱۴۰۳) تعریف ۸۱ پروژه زودبازده برای محلات منطقه ۷ شهرداری مشهدمقدس اعمال تخفیف ۲۲درصدی درصورت پرداخت نقدی بدهی ساختمانی شهرداری مشهد تا پایان تابستان ۱۴۰۳ مطالبات کارکنان و پیمانکاران شهرداری مشهد باید پرداخت شود| هفت‌ساله‌شدن شورای ششم مطالبه عمومی است در صدوبیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) درباره کوچه «حاج‌حسن» مشهد که قدمتی ۱۰۰ ساله دارد صدور مجوز استخدام ۵ هزار آتش نشان در سراسر کشور استیضاح شهردار مشهد از دستورکار شورا خارج شد + فیلم کشف جسد بدون هویت در شهرک مهرگان مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل‌آباد و سه‌راه خیام در مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) کیفیت هوای پنج منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (یکم مرداد ۱۴۰۳) گلایه شهروندان از سرریز آلودگی‌ قصابی‌ها به پیاده رو خیابان آیت الله عبادی مشهد شهرداری بانی پویش‌های فرهنگی | نگاهی به عملکرد موفق پویش «نذر من» در مشهد افزایش مازوت سوزی با کاهش گاز تحویلی به نیروگاه توس مشهد برگزاری کارگاه نقاشی «زیارت رنگ‌ها» با موضوع اربعین در مشهد امامی‌راد: طرقبه‌شاندیز دایه مهربان‌تر از مادر نمی‌خواهد | گسترش مشهد به سمت طرقبه‌شاندیز معضلات فراوانی درپی دارد اجرای ۱۳۰ هکتار پارک، هسته مرکزی شهر مشهد را به ارتفاعات جنوب وصل می‌کند شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط ۴ قطارشهری مشهد تا میامی + پاسخ فرماندار مشهدمقدس: امروز در نقطه‌نقطه شهر، پروژه فعال وجود دارد شهردار مشهدمقدس: بوستان جهان‌شهر، بزرگ‌ترین پارک شهر است پروژه جهان‌شهر؛ مهم‌ترین دستاورد دوره ششم مدیریت شهری | احداث ۱۳ پارک ویژه بانوان در مشهدمقدس
سرخط خبرها

هیچ موضوع امنیتی که باعث نگرانی زائران باشد، نداشتیم

  • کد خبر: ۷۸۷۱
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳
هیچ موضوع امنیتی که باعث نگرانی زائران باشد، نداشتیم
احمد ریواده معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری مشهد گفت: اولویت اول در این ایام امنیت و آرامش زائران است که تا امروز هیچ موضوع امنیتی که باعث نگرانی زائران و مردم مشهد باشد، نداشتیم.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد ریواده در حاشیه بازدید از ایستگاه استقبال زائر عرصه میدان شهدا گفت: اولویت اول در این ایام امنیت و آرامش زائران است که تا امروز هیچ موضوع امنیتی که باعث نگرانی زائران و مردم مشهد باشد، نداشتیم.

وی افزود: ما در همه عرصه‌هایی که در شهر مشهد داشتیم به ویژه در این مجموعه که بیشتر کارهای فرهنگی و فکری به لحاظ بصری و محتوایی مشاهده می‌کنیم، هماهنگی و ارتقا نسبت به سال گذشته و برنامه‌های دیگر وجود دارد.

وی ادامه داد:از مجموعه شهرداری به ویژه معاونت گردشگری تشکر می‌کنیم. مشخص است که نیاز زائران را پاسخ داده‌اند و ما در صحبت با زائران و همشهریان متوجه شدیم که از فضاسازی متفاوت نسبت به سال‌های قبل، راضی بودند و این شور و حضور نیز نمایانگر حماسه مهربانی‌ای است که شهرداری بنای آن را گذاشته است. هم به لحاظ فکری و هم محتوایی برنامه‌های خوش‌فکری در عرصه میدان شهدا در حال اجرا است و مشارکت در حوزه‌های خدماتی، فرهنگی و پاسخگویی به زائران به درستی انجام می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری مشهد تصریح کرد:مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان و از جمله شهرداری عضو این کمیته‌های تخصصی یازده‌گانه هستند. اولویت اول در این ایام امنیت و آرامش زائران است که تا امروز هیچ موضوع امنیتی که باعث نگرانی زائران و مردم مشهد باشد، نداشتیم. این مرهون تلاش دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و همکاری و کارهای شبانه‌روزی نیروی انتظامی به ویژه پلیس راه و راهور است که به لحاظ ترافیکی اقدامات موثری داشتند.

ریواده گفت:در حوزه بافت حرم نیز برای اینکه به زائران پاسخ دهیم، در حوزه خدماتی هم ستاد خدمات سفر در خیابان طبرسی مستقر است و هم بازرسی‌های زیادی از مجموعه اصناف و واحدهای خدماتی داریم. یکی دیگر از وظایف مهمی که امسال نسبت به گذشته ارتقا پیدا کرده، موضوع اسکان زائران و هدایت آن‌ها بود. بیش از ۴۲۰ مدرسه، بیش از ۵۰۰ موکب در شهر مشهد و بیش از ۲۰۰ موکب در طول مسیرهای اصلی آماده و تجهیز شده است.

وی گفت:این اقدامات بیشتر جنبه مردمی داشت و هماهنگی‌ها با دستگاه‌های اجرایی بود. امروز در این مکان به ویژه حضور کتاب و اقشار مختلف به ویژه کودکان و نوجوانان در حوزه فرهنگی مایه دلگرمی است. امیدواریم سال‌های آینده با برنامه‌ریزی و هماهنگی بیشتر برنامه‌ها را انجام دهیم.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->