نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاج‌فیروز: ثبت‌نام مجدد برای انتخابات هیات فوتبال خلاف قانون است تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی
سرخط خبرها

پایان تلخ جام جهانی برای ایران

  • کد خبر: ۷۱۴۱
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵
پایان تلخ جام جهانی برای ایران
تیم ملی والیبال در آخرین بازی خود، به لهستان هم باخت
تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار جام جهانی ۲۰۱۹، از صبح دیروز به مصاف لهستان رفت و با توجه به پیشینه رویارویی و حساسیت‌هایی که دو تیم نسبت به یکدیگر داشتند، حاشیه موضوع نخست این مسابقه بود. دو تیم پیشینه درگیری لفظی و فیزیکی با یکدیگر را داشتند و توهین‌ها و الفاظ رکیکی که میهاو کوبیاک، کاپیتان تیم ملی لهستان درباره مردم ایران به‌کاربرده بود نیز حساسیت این بازی را بیشتر کرد. او حتی در چهارچوب مسابقات باشگاهی در فینال قهرمانی باشگاه‌های آسیا، با پوریا فیاضی درگیر شده بود و بعد‌ها گفته بود که ملتی به‌نام ایران را اصلا نمی‌شناسد! لهستان بازی را با اسپک‌های خوب شروع کرد، ولی با دفاع روی تور بازیکنان ایران روبه‌رو شد. این تیم، ست نخست را بدون اشتباه و با تکیه بر حملات ویلفردو لئون و کوبیاک پیش برد و در نهایت ۲۵ بر ۱۸ برنده شد. ست دوم نیز با برتری مدافع عنوان قهرمانی جهان و گرفتن ۶ امتیاز آغاز شد. ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ایران، از نخستین وقت استراحت فنی در همان ابتدای ست استفاده کرد. امتیاز‌های پشت سر هم برای ایران و ثبت امتیاز ۱۰ بر ۹ برای ایران، سرمربی بلژیکی لهستان را مجبور کرد که تقاضای وقت استراحت کند. اشتباهات بازیکنان ایران در ادامه ست دوم بیشتر شد، اما لهستانی‌ها خیلی حساب‌شده و با کمترین اشتباه ممکن بازی می‌کردند. حریف اروپایی در ست دوم هم ۲۵ بر ۱۸ برنده شد. لهستان در حالی در ست سوم به امتیاز ۱۶ رسید که ایران تنها ۸ امتیاز گرفته بود. توپ‌گیری، دفاع روی تور و بازی کم‌اشتباه، یک پیروزی آسان را برای لهستان مقابل ایران رقم زد و عنوان نایب‌قهرمانی این تیم را نیز در جام جهانی ۲۰۱۹ تضمین کرد. تیم لهستان در ست سوم نیز ۲۵ بر ۱۶ برنده شد. عملکرد ایران در بازی آخر، تایید این موضوع بود که از نظر فنی و انگیزشی، با سطح اول والیبال جهان فاصله دارد.

یلی، امتیازآورترین بازیکن ایران
تیم ملی والیبال ایران در پایان بازی، ۴۰ امتیاز از اسپک، ۳ امتیاز از دفاع روی تور، ۲ پوئن سرویس و ۷ امتیاز از اشتباهات حریف و لهستان ۴۶ امتیاز از اسپک، ۱۰ امتیاز از دفاع روی تور، ۲ پوئن سرویس و ۱۷ امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران گرفت. در این بازی، پوریا یلی ۱۴ امتیاز برای ایران و ویلفردو لئون ۱۷ امتیاز برای لهستان به‌دست‌آورد. امیرحسین اسفندیار نیز ۱۲ امتیاز دیگر برای ایران گرفت..

کولاکوویچ: نتوانستیم با تمام توان بازی کنیم
ایگور کولاکوویچ درباره شکست ۳ بر صفر شاگردانش مقابل لهستان در آخرین بازی از جام جهانی والیبال ۲۰۱۹ گفت: به تیم لهستان برای گرفتن مدال نقره و پیروزی تبریک می‌گویم. بازی با لهستان، دیداری بود که از آن نکات زیادی یاد گرفتیم، چون در برابر یکی از بهترین تیم‌های جهان و شاید بهترین تیم حال حال حاضر به میدان رفتیم. سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: ما در بعضی لحظات این دیدار، به شدت زیر تاثیر حریف و از طرفی پس از این تورنمنت طولانی، خیلی خسته بودیم. برخی از بازیکنان جوان ما نیز بسیار خسته بودند که این مسئله باعث بروز چیز‌های خاصی شد. آن‌ها امروز بخت بازی با یکی از بهترین تیم‌های جهان را داشتند، ولی نتوانستند با تمام نیرو بازی کنند. کولاکوویچ گفت: من درک می‌کنم که برخی بازیکنان ما آسیب دیده‌اند، برخی با تجربه نیستند و برخی هم برای چنین تورنمنت‌های آماده نبودند. این مسابقه بسیار مهم بود، چون لهستان با پیروزی در آن، مدال نقره گرفت.

معروف: باید جام جهانی را فراموش کنیم
سعید معروف درباره شکست ۳ بر صفر ایران مقابل لهستان در جام جهانی والیبال ۲۰۱۹ گفت: نتوانستیم در جام جهانی، بهترین عملکردمان را نمایش دهیم. کاپیتان تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: تابستانی بسیار طولانی را پشت سر گذاشتیم که نتوانستیم به بهترین شکل آن را تمام کنیم. پس از ۳ ماه باید در مسابقات انتخابی المپیک شرکت کنیم. به همین خاطر باید جام جهانی را فراموش کنیم و روی آینده متمرکز شویم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->