تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنج‌شنبه ۳۰ فروردین۱۴۰۳
سرخط خبرها

حسین فلاحتی، رئیس ایرنا خراسان شمالی درگذشت + علت فوت

  • کد خبر: ۷۹۳۳۷
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
حسین فلاحتی، رئیس ایرنا خراسان شمالی درگذشت + علت فوت
حسین فلاحتی، خبرنگار ایرنا و رئیس مرکز این خبرگزاری در خراسان شمالی صبح امروز، پنجشنبه (۱۴۰۰/۰۶/۱۱) پس از حدود یک ماه جدال با بیماری در بیمارستان شفای ساری در سن ۴۹ سالگی درگذشت.

به گزارش شهرآرانیوز، فلاحتی بیش از دو دهه در کسوت خبرنگار ایرنا در استان‌های مازندران، خراسان رضوی و خراسان شمالی فعالیت داشت و ۱۷ اسفند پارسال با حکم مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رئیس جدید ایرنا خراسان شمالی منصوب شده بود. این خبرنگار و فعال رسانه‌ای سابقه فعالیت رسانه‌ای در حوزه بین‌الملل را نیز داشت و به عنوان خبرنگار ایرنا در بغداد برای انجام مأموریت رسانه‌ای حضور یافته بود.

 

او اوایل مردادماه به کرونا مبتلا شد و برای درمان بیماری کووید ۱۹ چند روزی در بیمارستان بستری بود اما در حالی که روزهای پایانی دوره نقاهت را طی می‌کرد، بیماری قارچ سیاه به سراغش آمد و مجدد او را راهی بیمارستان کرد.

 

او از هفته‌های پیش در بخش آی سی بیمارستانی در ساری بستری بود و سرانجام صبح امروز(پنج‌شنبه) آسمانی شد.

 

او طی بیش از دو دهه فعالیت رسانه‌ای خود علاوه بر پوشش مستمر رویداد‌ها و اخبار رسانه‌ای، گزارش‌های مؤثری در حوزه‌های مختلف اجتماعی تهیه و منتشر کرده بود که بساری از این گزارش‌ها از آثار شاخص و اثرگذار حوزه رسانه‌ها محسوب می‌شوند. فلاحتی در جشنواره‌های مختلف استانی و ملی حوزه رسانه بار‌ها خوش درخشید و رتبه‌های متعددی کسب کرد.

 

کسب رتبه نخست حوزه خبر در نخستین جشنواره ملی رسانه و راهداری، تقدیر در جشنواره‌های حوزه سلامت، رتبه سوم بخش گزارش جشنواره سراسری خبرنگاران ایرنا و رتبه اول بخش ویژه جشنواره مطبوعات استان خراسان شمالی برخی از موفقیت‌های جشنواره‌ای این خبرنگار و مدیر فقید خبرگزاری ایرنا در یک دهه اخیر است.

 

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->