سرخط خبرها

«مجید باوفا فریمانی»، شاعر خراسانی درگذشت + علت فوت

  • کد خبر: ۷۹۴۰۹
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
  • ۱
«مجید باوفا فریمانی»، شاعر خراسانی درگذشت + علت فوت
مجید باوفا فریمانی، شاعر جوان اهل خراسان رضوی، روز گذشته، ۱۱ شهریور ماه، بر اثر سکته قلبی درگذشت و در فریمان به خاک سپرده شد.

به گزارش شهرآرانیوز، افشین تحفه‌گر، معاون فرهنگی و مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، با تأیید خبر درگذشت مجید باوفا فریمانی اظهار کرد: متأسفانه این هنرمند جوان و خوش‌ذوق استان خراسان رضوی روز گذشته بر اثر سکته قلبی درگذشت.

وی ادامه داد: مجید باوفا فریمانی از جمله هنرمندان فعال استان بود که علاوه بر شعر در حوزه‌های نقاشی، مجسمه‌سازی، خطاطی، داستان، نمایش‌نامه نویسی و عروسک‌سازی نیز فعالیت می‌کرد.

معاون فرهنگی و مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: وی مسئول یکی از انجمن‌های فعال شعر در شهرستان فریمان بود. یک کتاب شعر از او به چاپ رسیده و علاوه بر این چند کتاب در حال تکمیل و چاپ داشت.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شایان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
0
0
سکته قلبی ؟!!! میشه گواهی فوت رو چاپ کنید ببینیم دکتر کجاش نوشنه سکته قلبی ؟! میشه بگین چطور سکته قلبی بوده که نوار قلب گرفته شده در بیمارستان فریمان اوکی و بدون مشکل بوده ؟! میشه بگین چطور سکته قلبی بوده که بدون آمبولانس و با ماشین شخصی به مشهد اعزام شده ؟! ....
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->