٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مرتضی جعفری، شرور مشهور به کلاغ مهرشهر کرج کشته شد + فیلم

  • کد خبر: ۷۹۹۸۰
  • ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
  • ۲۷
مرتضی جعفری، شرور مشهور به کلاغ مهرشهر کرج کشته شد + فیلم
ویدیوی منتشر نشده از قمه کشی مرتضی جعفری، شرور مشهور به کلاغ مهرشهر در حمله به مغازه‌ها و خودرو‌های عبوری در مهرشهر کرج و زخمی کردن چهار شهروند که حال یکی از آن‌ها وخیم است، را در ادامه مشاهده می‌کنید، او در درگیری با پلیس کشته شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، گفت: شامگاه روز ۱۳ شهریور خبری مبنی بر عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد توسط شخصی در منطقه مهرشهر کرج به مرکز فوریت‌های پلیسی استان اعلام و بلافاصله ماموران کلانتری ۲۲ مهرشهر برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران با حضور در محل حادثه متوجه شدند که شخصی با حالت غیر عادی به وسیله سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی در معابر شهری کرده و علاوه بر بر هم زدن نظم عمومی، اقدام به وارد آوردن آسیب به ۴ نفر از جمله یک خانم و اموال مردم از جمله چند خودرو و یک سوپرمارکت کرده است.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: بلافاصله مامور انتظامی وارد عمل شده و متهم را به آرامش دعوت می‌کند که نامبرده بدون توجه به این موضوع به سمت مامور نیز حمله ور می‌شود که در این هنگام مامور در یک اقدام ضربتی متهم را به زمین زده که در حین دستبند زدن به دلیل نزدیک شدن سایر افراد برای خلع سلاح پلیس در یک اقدام سهوی تیری از اسلحه خارج و به متهم برخورد می‌کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه رسانه‌های معاند فقط بخش کوچکی از کلیپ را تقطیع کرده و روی آن مانور می‌دهند، گفت: فیلم کامل اوباشی گری و حمله به شهروندان از سوی این متهم توسط مرکز اطلاع رسانی پلیس منتشر خواهد شد.

محمدیان با بیان این که این فرد ۷ فقره سابقه درگیری و نزاع داشته، ادامه داد: تحقیقات تخصصی از سوی مبادی نظارتی پلیس و دستگاه قضائی در خصوص این موضوع در حال انجام است.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و هرکس بخواهد این مهم را خدشه دار کند با برخورد پلیس مواجه خواهد شد.

 

ویدئو | کشته شدن مرتضی جعفری، یکی از اراذل در مهرشهر کرج

 

ویدئو | تصاویر ارسال شده شهروندان از کلاغ مهرشهر شرور کشته شده در کرج

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۰
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
0
0
بابا روانی بود نباید می کشتنش....قمه هم همراه اش نبود...
سارنگ ویو
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
0
0
دم نیروی انتظامی گرم. شیر مادر حلالتون. هر کی مزاحم آسایش مردم و بویژه هتک حرمت به نوامیسه باید با قاطعیت و بدون مماشات باش برخورد بشه. بازم ممنون.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
0
0
کرج جولانگاه ارزال واوباش
سروش
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
0
0
دم ماموره گرم خوب کاری کرد اینجور افراد عاقبتشون همینه
Reza
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
0
0
نیروی انتظامی تضمین امنیت مردم است. دستشون درد نکنه خوب کشتنش عربده کشی وقمه کشی همین نتجشه
بی پارتی زخم خورده
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
0
0
چی بگم دنیا ی بی شرفی دلم به حال این جوان ام سوخت
ناسناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
0
0
اعدام فقط
ارین
Germany
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
0
0
از کجا معلوم این همونه؟ به فرض هم که همون باشه مگه پلیس حق مجازات داره؟ ضمنا تو فیلم اصلا کسی واسه فراری دادن نمی اد و معلومه پلیس کاملا عصبانیه و داره فحش میده
بب
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
0
0
بنظر دیگه وقت اون رسیده که نیروهای امنیتی یک فکری برا این اوضاع و احوال بکنند.
واقعا این اوضاع قمه کشی و اربده کشی مال زمان بربر ها بوده .متعجبم از سکوت و بی خیالی نیروهای امنیتی
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
0
0
دست نیرو انتظامی درد نکنه . دست اون کسی که کشتش میبوسیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
0
0
خدا پدر نهادهای امنیتی که شر این اشرار وحشی را از سر مردم کم می‌کنند بیامرزد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
0
0
کشته نشد بدرک واصل شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
0
0
پلیسه داره اونو فحش میده با اون داره به پلیس فحش میده
سید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
0
0
دست اون مأمور رو می‌بوسم.. درود بر شرفت ک حکم رو اجرا کردی وگرنه دو روز دیگه دوباره آزادش می کردن ... اگه قبلا تنبیه شده بود بعد هفت بار زندان و سابقه دوباره شرارت نمی کرد.. ب اون مأمور مجاهد و دلاور باید درجه تشویقی داد..
فررخ
Canada
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
0
0
سلام ، بنظر کوتاهی پلیس در کشتن این انسان ناهنجار قابل قبول نیست. نیروی پلیس آموزش دیده و دارای قدرت کنترل کردن است . ای داد بی داد . جدا از این موضوع اصولا " چیزی که کمترین اهمیت را در این حاکمیت دارد جان انسانهاست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
0
0
اشرا ر فقط باید به قاضی سپرده بشن.وگرنه همه فردا پس فردا در خیابانها جولان میدهند وبعد کشتار میگن سهوی کشتیم وبردیم وغارت کردیم. لازم باشد اشرار ومخلان نظم و امنیت مردم با دستور ودیدگاه قاضی باید حتماً اعدام بشن وسلام
k1
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
0
0
کجاش سهوی بوده ؟ تیر خلاص زد
j
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
0
0
پلیس کرج واقدام برعلیه شرارت.خیلی تعجب آوره.هشتگرد یکی از شهرهای اطراف کرج هستش والبته استان البرز.دراین شهر زنا وچاقوکشی وعربده کشی زیر نظر وباحمایت پلیس ومرکز۱۱۰ این شهر مثل آب خوردن درهمه مناطق شهر اتفاق می افته نه پلیس نه هیچ مسعولی دراین شهر نه جلوی این کارهارو میگیره نه بااین کارها مخالفه هیچ کس هم پاسخگو من وما شهروندان شاکی نیست حتی با شکایت کتبی کردن
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
0
0
باید دست این مامور را بوسید ، درود به شرافت این مامور
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
0
0
خدایی اگر من می خواستم به درجه داره حکم بدم محکوم نمی کردم هیچ مدال مبارزه با شرارت بهش می دادم تا دیگه کسی جرعت گرت وخاک کردن مزاحمت ایجاد کردن نکنه
مجید نادریان
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
0
0
دریک کلام . به درک . دست مامور هم درد نکنه . سپاس از شجاعت و فداکاریش . برای حفظ آرامش و امنیت مردم از دست چنین افراد سابقه دار اصلاح ناپذیر . و در خطر قرار دادن خودش. کمی فکر کنیم .کم مامور کشته شده در مقابله با این ارازل و اوباش .هفت حکم مجرمیت داشته است این به درک رفته
نادر
Sweden
۰۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
0
0
پلیس میتونه در چنین مواردی از گاز خردل اسفاده کند و حتی مثلا تیر به پای جانی بزند تا او را بازداشت کند. اما مجازات کشتن کار دادگاه است.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
0
0
دمش گرم آقا پلیسه. سهوی و یا عمدی عالی بود
نریمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
0
0
دمشون گرم همینا کاری کردن که کسی جرات راه رفتن تو خیابون ندارن کدومتون جرات دارید زن وبچه رو ۱۱شب تنها بفرستید تو خیابون
اینا اگه برن دادگاه مگه کسی جرات شکایت ازشون داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
0
0
کسایی که حرف موفت میزنید بدون اینکه چیزی بدونید الکی پلیس رو قضاوت میکنید ما از نزدیک دیدیم که خود طرف مقصر بود که کشته شد این پلیس هم همونه شما جای اون پلیس نبودین چون فحش داده کارش اشتباه بوده واین ارازل اوباش هم همه اهالی از دستش شاکی بودن
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
0
0
دست مامور درد نکنه خدا بیامرزه پدر و مادرت را دولت ارازلا و اوباشا میگره و ولشون میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
ممنونم از پلیس زحمت کش البرز خواهش میکنم ازتون منطقه اوقافی هم جمع کنید خیلی ارازل داره بدون کوچکترین تخفیفی ارازل و اوباش و اعدام کنید بخدا میترسیم ازشون جرات شکایت هم نداریم میبوسم دست پلیس زحمت کش رو
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->