حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

پرسپولیس در کوره فولاد

  • کد خبر: ۸۲۴۲
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۶
پرسپولیس در کوره فولاد
نبرد قرمزپوشان تهرانی و اهوازی در شروع هفته دهم لیگ برتر
سوت آغاز رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۷:۴۵ امروز با بازی تیم‌های فولاد و پرسپولیس در ورزشگاه مدرن شهدای فولاد به صدا درخواهد آمد. پرسپولیس هفته گذشته پس از توقف برابر ماشین‌سازی فرصت نزدیک‌شدن به صدر جدول را از دست داد. فاصله قهرمان ۳ فصل اخیر با تیم‌های میانه جدول به‌گونه‌ای است که در صورت ازدست‌دادن امتیاز در این هفته، ممکن است به رده‌های میانه جدول سقوط کند. پرسپولیس و فولاد هر دو شانزده‌امتیازی هستند؛ ولی پرسپولیس به‌خاطر تفاضل گل بهتر در رده چهارم و فولاد در رتبه ششم جای دارد. فولاد حریف سرسختی برای پرسپولیس است. این تیم پس از شکست هفته نخست، دیگر رنگ باخت را ندیده است. تیم‌های خوزستانی فصل خوبی را سپری می‌کنند و هر ۳ تیم در نیمه بالای جدول قرار دارند. پرسپولیس در بازی‌های اخیر خود در خوزستان موفق نبوده و در ۵ حضور گذشته خود در خوزستان تنها به یک پیروزی دست یافته است. پرسپولیس تنهاشکست فصل قبل را در اهواز و مقابل فولاد خوزستان متحمل شد. البته قدرت اصلی فولاد در بازی‌های خارج از خانه بوده و این تیم در ۴ دیداری که در اهواز برگزار کرده، فقط یک گل زده است. کارنامه خوب فولاد در این فصل، مدیون عملکرد دفاعی فوق‌العاده این تیم است که در ۷ هفته گذشته ۶ کلین‌شیت داشته است. پرسپولیس در ۴ بازی از ۹ هفته‌ای که از لیگ گذشته است، در گل‌زنی ناکام بوده و باید دید می‌تواند از سد دفاعی فولاد عبور کند یا خیر؟ پرسپولیس در ۷ تقابل قبلی برابر فولاد، دروازه این تیم را باز کرده است. جواد نکونام که چند فصلی است به جرگه مربیان پیوسته است، در ۶ تقابلی که با مربیان خارجی در لیگ برتر داشته، هیچ‌وقت به پیروزی نرسیده است و صاحب ۴ تساوی و ۲ شکست شده است. نکونام در دوران بازیگری خود در لیگ برتر ۳ بار دروازه پرسپولیس را باز کرده است. برنده این بازی، نوزده‌امتیازی خواهد شد و به‌طورموقت به رده دوم جدول صعود می‌کند. درواقع نبرد قرمزپوشان تهرانی و اهوازی برای رسیدن به رده دوم جدول است؛ البته مساوی‌شدن این بازی به سود دیگرتیم‌ها خواهد بود. پرسپولیس در این دیدار شجاع خلیل‌زاده به‌دلیل محرومیت و امید عالیشاه را به‌خاطر سرماخوردگی در اختیار ندارد. در ترکیب فولاد خوزستان هم فرزاد جعفری، دفاع راست این تیم، که از آسیب‌دیدگی رنج می‌برد، به این بازی خواهد رسید.

فولاد از دروازه شمالی گل نمی‌خورد!
فولاد خوزستان تاکنون ۱۱ گل در ورزشگاه شهدای فولاد دریافت کرده که هر ۱۱ گل وارد دروازه جنوبی شده‌اند و در دروازه شمالی هنوز هیچ توپی از خط به ضرر فولاد نگذشته است. ورزشگاه شهدای فولاد در بازی فولاد-سپاهان به طور رسمی افتتاح شد و از زمان افتتاح این ورزشگاه تاکنون، تیم فولاد در ۱۰ بازی برابر حریفان در لیگ برتر قرار گرفته است که حاصل آن ۲ برد، ۶ مساوی و ۲ باخت بوده که البته هر ۲ باخت مربوط به بازی با صنعت‌نفت آبادان است که فصل قبل ۴ بر ۱ و این فصل ۱ بر ۰ موفق به شکست قرمز‌های اهواز شد. نکته عجیب ورزشگاه شهدای فولاد این است که هنوز هیچ توپی از خط دروازه شمالی به ضرر فولاد نگذشته است. در بازی با تراکتور توپ به تیرک عمودی برخورد کرد و سپس به مهاجم این تیم رسید و دروازه فولاد را باز کرد که کمک‌داور اعلام آفساید کرد تا طلسم دروازه شمالی همچنان باقی بماند. قرمز‌های اهواز در این ۱۰ بازی که در فولادآرنا برگزار کرده‌اند، ۱۱ بار گل خورده‌اند که هر یازده‌تای آن وارد دروازه جنوبی شده است.

پرسپولیس به‌دنبال برد در اهواز پس از ۳۳ ماه
آخرین پیروزی تیم پرسپولیس در اهواز مقابل فولاد خوزستان به ۲ سال و ۹ ماه پیش برمی‌گردد که قرمز‌های پایتخت موفق شدند با ۳ گل وحید امیری، علی علیپور و گل‌به‌خودی عبدا... کرمی، فولاد را شکست دهند. در ۲ بازی بعد این ۲ تیم در اهواز یک بازی مساوی و یک بازی به سود فولاد به پایان رسیده و امروز نخستین بازی ۲ تیم در ورزشگاه شهدای فولاد است؛ اگرچه تیم پرسپولیس سابقه بازی در این ورزشگاه را در فینال جام حذفی دارد، دیدار پرحاشیه‌ای که درنهایت موفق شد برابر داماش پیروز شود و جشن قهرمانی بگیرد. از آخرین تساوی بدون گل ۲ تیم در اهواز، حدود ۱۰ سال و ۲۳ روز می‌گذرد و از آخرین تساوی بدون گل ۲ تیم تقریبا ۶ سال و ۹ ماه می‌گذرد که ۲ تیم در ورزشگاه آزادی به تساوی صفر صفر رسیدند. بعد از این بازی همیشه بازی ۲ تیم با حداقل یک گل به پایان رسیده است. پس از تساوی بدون گل در ورزشگاه آزادی، ۲ تیم در ۱۲ بازی در تهران و اهواز به‌مصاف هم رفتند که در این بازی‌ها ۳۰ گل به ثمر رسیده که میانگین ۲/۵ گل در هر بازی ثبت شده است. امروز قرمز‌های پایتخت به‌دنبال این هستند تا پس از ۳۳ ماه یک برد دیگر را در ورزشگاه خوش‌یمن فولادارنا جشن بگیرند، اگرچه رقیب سرسختی به نام فولاد در برابر خود می‌بینند.
 
نکونام: به یک ماراتن ۶ امتیازی می‌رویم
جواد نکونام در نشست خبری قبل از دیدار برابر پرسپولیس گفت: با توجه به شرایط دو تیم در جدول، شاهد بازی حساسی خواهیم بود. ۳ امتیاز بازی موجب جداشدن ۲ تیم از هم و رسیدن به صدر جدول می‌شود. مقابل تیمی بازی می‌کنیم که بازیکنان ملی‌پوش خوبی دارد. آن‌ها با توجه به قهرمانی‌های اخیر، سعی می‌کنند این روند را تداوم بخشند و به موفقیت برسند. وی ادامه داد: نشان دادیم تیمی هستیم که می‌توانیم فوتبال خوبی ارائه دهیم و نتایج خوبی کسب کنیم تا به موفقیت برسیم. حفظ تمرکز و آرامش قبل از بازی برای ما اهمیت زیادی دارد. سرمربی فولاد درباره کمبود بازیکن در پست هافبک و مهاجم گفت: جذب بازیکن در این فصل دشوار است. باید بازیکنی را پیدا کنیم که آزاد باشد و در تیمی بازی نکند. برای نیم‌فصل شروع‌به‌کار کردیم و با توجه به ارتباطاتمان سعی می‌کنیم مهاجم جذب کنیم. نکونام در واکنش به این سؤال که این دیدار به‌علت نزدیکی ۲ تیم به هم شش‌امتیازی محسوب می‌شود و ممکن است بازیکنانش با استرس وارد زمین شوند، اظهار کرد: در بازی‌های حذفی نتیجه روی بازی‌ها تأثیر می‌گذارد، ولی لیگ مانند ماراتن است. باید در یک مسافت طولانی بدویم و به موفقیت برسیم. این بازی هم شش‌امتیازی است؛ چون اگر ببریم، پرسپولیس را پشت‌سر می‌گذاریم. دنبال کسب ۳ امتیاز و ارائه بازی خوب هستیم. امیدوارم این مسیر را هر روز بهتر و بهتر ارائه دهیم. وی درباره عملکرد داوران در هفته‌های اخیر گفت: تیم ما با تلاش کادر فنی و بازیکنان، خوب کار می‌کند. تلاش می‌کنیم شرایط خوبی داشته باشیم. باشگاه و به‌ویژه سعید آذری پای‌کار هستند و تلاش می‌کنیم کار را به‌خوبی پیش ببریم. مسئله مهم، ارائه بازی خوب است. جدا از بحث داوری، تلاش می‌کنیم خوب کار کنیم. آقای خورشیدی از داوران خوب است و انتظار یک قضاوت عادلانه داریم.

کالدرون: علیپور با گل‌زنی عذرخواهی کند
سرمربی آرژانتینی سرخ‌پوشان تهرانی درباره بازی این هفته تیمش برابر فولاد گفت: این مسابقه بازی برابر و سختی برای هر دو تیم است. هر دو تیم می‌خواهند برنده باشند. باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس نیاز دارد همیشه برنده باشد. تیم حریف را بررسی کردیم و فقط یک باخت دارد. آن‌ها تیم منسجمی هستند و تا اینجا خوب بودند. ما این تیم را آنالیز کرده‌ایم. کالدرون درمورد وضعیت علی علیپور افزود: علیپور مثل بقیه بازیکنان حرفه‌ای است. او مسئولیت پنالتی را برعهده گرفت؛ اما با روش پنالتی او موافق نبودیم. او بازیکن مهمی برای ماست. من از او حمایت می‌کنم، چون می‌خواهد با گل‌زنی به نحوی عذرخواهی کند. امیدوارم در این بازی این کار را انجام دهد. او همیشه می‌خواهد برنده باشد. او باشخصیت است و تمایل و شوق زیادی برای بازی دارد. وی درباره داوری‌های لیگ برتر ادامه داد: درمجموع داوری‌های ایران در جهان خوب هستند. در این لیگ هم به‌جز چند اشتباه فاحش درمجموع داوری‌ها خوب بوده است. سرمربی پرسپولیس ادامه داد: همیشه راه‌هایی هست که بتوانیم بهتر باشیم. درمجموع از هواداران و باشگاه راضی هستم. وظیفه من این است که به خوب‌بودن باشگاه کمک کنم. وظیفه بزرگی داریم؛ چون در جهان سومین هواداران خوب را داریم. مدیر باشگاه و سرمربی باید در سطح توقع هواداران باشند. بازیکنان هم باید در این سطح کار کنند و در سطح بالایی باشند. کالدرون تصریح کرد: همیشه خیلی از کار‌ها را بهتر می‌توان انجام داد. توجه به تقویم فیفا باعث فشردگی بازی‌ها می‌شود؛ اما از طرفی تیم ملی هم نیاز به زمان دارد تا آماده شود. اگر هر ۴ روز بازی به ۵ روز یا بیشتر برسد، ما خوش‌حال می‌شویم تا بیشتر استراحت کنیم؛ اما هر ۲ تیم درحال‌حاضر در شرایط یکسانی هستیم. کالدرون درباره عقب‌افتادن حقوقش افزود: منتظر هستیم مشکل حل شود. این خبر برای ۱۰ روز قبل بوده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->