استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

بازگشت مظاهری بعد از تنها گذاشتن استقلال مقابل الهلال!

  • کد خبر: ۸۲۷۱۴
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
بازگشت مظاهری بعد از تنها گذاشتن استقلال مقابل الهلال!
درحالی که رشید مظاهری پای پرواز استقلال به امارات برای بازی با الهلال تیمش را تنها گذاشته بود وچند روز بعد نیز قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد، امروز به تمرینات تیمش بازگشت تا فصل جدید را هم با استقلال آغاز کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، روزی که استقلال قصد داشت برای بازی مقابل الهلال عربستان به امارات سفر کند، رشید مظاهری به دلیل آنچه خود اختلاف با احمد مددی، مدیرعامل سابق استقلال عنوان کرده بود حاضر به همراهی استقلال در این سفر نشد.  

مظاهری چند روز بعد از آن تصمیم عجیب که با انتقاد‌های بسیاری از سوی استقلالی‌ها همراه بود، قراردادش را نیز با استقلال فسخ کرد تا مشخص شود انگیزه‌ای برای تداوم حضور در این باشگاه ندارد، اما بعد از گذشته دو از فسخ یک طرفه قرارداد او و استقلال سروکله این دروازه‌بان در تمرین استقلال پیدا شد.

مظاهری شب قبل از حضور درتمرین استقلال نیز با انتشار یک استوری خبر از بازگشت خود داده بود و به نظر می‌رسد مربیان و مدیران استقلال برای بازگشت او به توافق رسیده اند.

یکی از دلایلی که موجب شد مظاهری به استقلال برگردد، وضعیت نه چندان با ثبات استقلال درچارچوب دروازه است. دراین روز‌ها که مظاهری قراردادش را فسخ کرده بود خیلی‌ها براین باور بودند که استقلال با حسینی نمی‌تواند چندان وضعیت با ثبات و اطمینان بخشی داشته باشد.

البته مظاهری نیز روز‌های بدی را در استقلال رقم زد، اما به هرحال مربیان استقلال امیدوارند با حضور تومان این دو دروازه‌بان تا حدی آرامش را به دروازه خود بازگردانند.  

باید دید که درطول فصل نتیجه این تصمیم چه خواهد شد وآیا استقلال می‌تواند در این فصل وضعیت متفاوتی در خط دفاعش ایجاد کند یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->