برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

رونمایی از شهرخودرو با مهاجری: مساوی با مس

  • کد خبر: ۸۲۸۲۱
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
رونمایی از شهرخودرو با مهاجری: مساوی با مس
متن و حاشیه اولین بازی تدارکاتی تیم فوتبال شهر‌خودرو در اردوی تهران را در این مطلب می‌توانید بخوانید.

حمیدرضا معصومیان | شهرآرانیوز؛ تیم فوتبال شهر‌خودرو که برای برپایی یک اردوی یک‌هفته‌ای به تهران رفته است، روز گذشته اولین بازی تدارکاتی خود را برگزار کرد و برابر تیم دسته‌یکی مس کرمان به نتیجه مساوی یک‌بر‌یک رسید. در این بازی که در زمین شماره‌۲ ورزشگاه آزادی برگزار شد، محمد‌رضا مهاجری در اولین سنجش جدی تیمش به‌مصاف تیم سابق خود رفت؛ تیمی که سال گذشته از مدعیان صعود به لیگ برتر بود و با وجود شروع خوب، به خواسته خود نرسید. آن‌ها در میانه راه مهاجری را هم عوض کردند، اما تغییری در سرنوشت آن‌ها حاصل نشد. آنچه در ادامه می‌خوانید، شرحی از متن و حاشیه این بازی است؛ با‌این‌توضیح که شهر‌خودرو فردا در دومین بازی تدارکاتی خود در زمین کارگران تهران به‌مصاف تیم نساجی قائمشهر می‌رود. تیمی که این یکی هم از تیم‌های محمد‌رضا مهاجری بوده و آخرین‌تیمی که این مربی مشهدی در لیگ برتر هدایت کرده، همین نساجی مازندران بوده است!

گل زنی احسان حسینی برای شهر خودرو

شهر خودرو در نیمه اول با گل مهرداد آوخ از حریف خود عقب افتاد، اما در نیمه دوم با گل زنی احسان حسینی، مدافع پیش تاخته خود، این گل را جبران کرد تا در اولین بازی تدارکاتی خود بازنده نباشد. مدافع جوان سابق پرسپولیس در این بازی یکی از خوب‌های تیم شهر خودرو بود و نشان داد انگیزه زیادی برای نشان دادن توانایی‌های خود در فصل پیش رو دارد. شهر خودرو در حالی در نیمه دوم نمایش بهتری ارائه کرد که به نظر می‌رسید تیم اصلی مهاجری در این نیمه به زمین آمد. مهرداد بایرامی، احسان حسینی، مجتبی مقتدایی، محسن ربیع خواه و مهدی شریفی،  بازیکنان شاخص شهر خودرو بودند که در این نیمه با اضافه شدنشان به بازی، شکل تیمی شهر خودرو را کاملا عوض کردند.

هادی عقیلی ظاهر شد

بعد از هفته‌ها کش و قوس، هادی عقیلی از اردوی تهران رسما به تمرینات شهر خودرو اضافه شد و دیروز در کنار زمین حضور داشت. او که هنوز با جو و شرایط تیم آن چنان که باید و شاید آشنا نیست، دیروز بیشتر نظاره گر بود؛ ولی بی تردید در طول فصل کار‌های زیادی برای انجام دادن خواهد داشت و مهاجری روی دانش و تجربه عقیلی حساب ویژه‌ای باز کرده است. مدافع سابق تیم ملی کشورمان حالا به همراه سید مهدی سید صالحی ۲ سپاهانی باشگاه شهر خودرو هستند. بعد از حضور پرسپولیسی‌ها و سپس استقلالی‌های سابق روی نیمکت فنی و مدیریتی نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر، در فصل بیست و یکم حالا شاهد حضور سپاهانی‌ها هستیم و باید دید فرجام این کادر به کجا خواهد رسید.

خداداد، میهمان ویژه بازی

خداداد عزیزی که مشاور عالی مدیر عامل باشگاه شده است، دیروز میهمان ویژه بازی شهر خودرو و مس کرمان بود. او به همراه احمد تقوی، بازیکن سابق نفت و راه آهن که از دوستان قدیمی اش است، در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی حاضر شد و این بازی را از نزدیک تماشا کرد. خداداد بعد از تجربه بد حضور روی نیمکت سپید رود رشت که چند هفته بیشتر نبود، حالا دوباره به چرخه لیگ برتر بازگشته است و این بار در یک نقش مدیریتی تلاش می‌کند به تیم شهر و استان خودش کمک کند.

شهرخودرو امروز در ایفمارک

اعضای تیم شهر خودرو امروز در مجموعه ایفمارک حاضر می‌شوند و تست‌های پزشکی ورزشی لازم را خواهند داد. بر اساس دستور العمل سال‌های اخیر فدراسیون، همه تیم‌ها پیش از شروع لیگ باید در ایفمارک حاضر شوند که برای شهر خودرو، این کار امروز انجام خواهد شد.

پنجشنبه، زمان بازگشت شهر خودرو

تیم شهر خودرو پنجشنبه به مشهد باز‌ می‌گردد. آن‌ها پیش از بازگشت یک بازی تدارکاتی دیگر با یک تیم لیگ برتری خواهند داشت و سپس به مشهد برمی گردند تا بعد از چند جلسه تمرین، خودشان را مهیای حضور در مسابقات کنند. طبق برنامه، این تیم ۲۶ مهر در هفته اول لیگ برتر میزبان تیم آلومینیوم اراک خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->