آیا سریال «شوگان» فصل دومی هم خواهد داشت؟ تقدیر از دکتر سلمان ساکت، همراه همیشگی مرکز آثار، مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سریال «مامان اشتباه می‌کند» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش و تکرار «محمد صادقی» بازیگر جنجالی از ایران رفت + عکس حادثه سر صحنه فیلمبرداری برای «ادی مورفی» رادیو، صدای ماندگار است رونمایی از پوستر جدید «سال گربه» + عکس سریال «سووشون» آماده توزیع در شبکه خانگی بازیگران سریال «هشت پا» معرفی شدند کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» روی صحنه + جزئیات فقدان چشم‌انداز، حلقه مفقوده جشنواره‌های هنری «مست عشق» سینمای ایران را هوشیار خواهد کرد؟ «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت حامد بهداد و سحر دولتشاهی با «مفت بر» در راه سینما انتشار فیلم سینمایی «همسر» ویژه نابینایان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مروری بر جدیدترین سریال‌های تلویزیون پربازدیدترین شبکه تلویزیون در ماه نخست سال ۱۴۰۳ معرفی شد نماهنگ جدید ابوذر روحی رونمایی می شود
سرخط خبرها

پخش مستندی درباره خادمان جوان حرم امام رضا (ع) از شبکه مستند

  • کد خبر: ۸۲۸۹۲
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
پخش مستندی درباره خادمان جوان حرم امام رضا (ع) از شبکه مستند
مستند «فرش‌هایی برای عرش» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی رهبر قنبری با موضوع روش و منش خادمان جوان حرم مطهر امام رضا (ع) از شبکه مستند پخش می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز - مستند «فرش‌هایی برای عرش» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی رهبر قنبری با موضوع روش و منش خادمان جوان حرم مطهر امام رضا (ع) چهارشنبه (۱۴ مهر) ساعت ۲۱ در شب شهادت امام رضا (ع) از شبکه مستند پخش می‌شود.

قنبری، کارگردان «فرش‌هایی برای عرش»، درباره این مستند گفته است: سال گذشته در سفر کوتاهی که به مشهد مقدس داشتم به زیارت امام رضا (ع) رفتم، رفتار خادمان و اصرار آن‌ها بر رعایت رسم و رسوم قدیمی حرم برایم جالب و محل سوال بود، به همین دلیل به عنوان یک مستندساز به دنبال پاسخی برای سوال‌هایم رفتم و این کنجکاوی منتج به ساخت مستند فرش‌هایی برای عرش شد.
پخش مستندی درباره خادمان جوان حرم امام رضا (ع) از شبکه مستند
قنبری که تولید این مستند را از خرداد سال ۹۹ همزمان با اوج گیری کرونا شروع کرده است درباره ساخت مستند در دوران کرونا گفته است: متاسفانه بسیاری فضا‌ها را به دلیل تعطیلی حرم مطهر از دست دادیم و قطعا فرآیند تولید هم با مشکلاتی همراه بود، اما در نهایت تصویربرداری در ۱۲ روز به پایان رسید و کار تدوین مستند هم ۱ ماه به طول انجامید.

فرش‌هایی برای عرش به سفارش شبکه مستند تولید شده و چهارشنبه ۱۴ مهر ساعت ۲۱ پخش می‌شود و تکرار آن هم روز بعد ساعت ۱۰ خواهد بود.


پرچم‌های عزای رضوی در حرم امام رضا (ع) به اهتزاز درآمد

برنامه‌های دهه آخر ماه صفر در حرم امام رضا (ع) اعلام شد


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->