برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها

شروع طوفانی Venom 2 و شکستن رکورد فروش افتتاحیه

  • کد خبر: ۸۲۸۹۳
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲
شروع طوفانی Venom 2 و شکستن رکورد فروش افتتاحیه
بعد از مدت‌ها انتظار طرفداران "ونوم" قسمت دوم فیلم پرطرفدار دنیای سینمایی مارول اکران شد و Venom: Let There Be Carnage با بازی تام هاردی بهترین فروش افتتاحیه دوران کرونا را رقم زد.

به گزارش شهرآرانیوز - فیلم "ونوم: بگذار کارنیج بیاید" (Venom: Let There Be Carnage) در اکران افتتاحیه ۹۰ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار فروش کرد و رکورد جدیدی در گیشه پساکرونایی آمریکا به جا گذاشت. این فروش شگفت‌انگیز کورسوی امیدی برای سینما‌های کرونازده بود و بار دیگر قدرت مارول را بر گیشه ثابت کرد.

قسمت دوم فیلم ونوم از دنیای سینمایی مارول محصول استودیو فیلمسازی سونی پیکچرز است. مارول اخیرا دو تا از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال یعنی شانگ چی و افسانه ده حلقه و بیوه سیاه را اکران کرده است و آنطور که از سه روز اول اکران ونوم پیداست، این فیلم در مسیر پیوستن به این دو فیلم در فهرست پرفروش‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۲۱ قرار دارد.

ونوم فعلا فقط در سینما‌ها اکران می‌شود و خبری از اکران روی سرویس‌های پخش اینترنتی نیست، عاملی که می‌تواند بیش از پیش به بلیت‌فروشی‌ها کمک کرده است.

ونوم: بگذار کارنیج بیاید با بازی تام هاردی، رکورد فیلم بیوه سیاه در ماه ژوئیه (تیر ۱۴۰۰) را شکسته است. این فیلم با بازی اسکارلت جوهانسون در اکران افتتاحیه ۸۰ میلیون دلار در سینما‌ها فروش کرد و از سرویس پخش اینترنتی دیزنی پلاس هم ۶۰ میلیون دلار درآمد داشت.

پس از ونوم و بیوه سیاه بیشترین فروش افتتاحیه مربوط به فیلم‌های شانگ چی و سریع و خشن ۹ بود که به ترتیب ۷۵ و ۷۰ میلیون دلار فروش کردند.

نکته قابل توجه این که فروش افتتاحیه ونوم: بگذار کارنیج بیاید با وجود شیوع کرونا از میزان فروش افتتاحیه قسمت اول که در سال ۲۰۱۸ اکران شد بیشتر بود. ونوم ۱ در دورانی که هنوز بحران بهداشتی کرونا سینما‌ها را هدف قرار نداده بود، اکران شد و در سه روز اول اکران ۸۰ میلیون دلار فروش کرد. با وجود نقد‌های منفی، این فیلم با استقبال گسترده مردم روبه رو شد و در آمریکای شمالی و جهان به ترتیب ۲۱۳ میلیون و ۸۵۶ میلیون دلار فروش کرد.

ونوم ۲ را اندی سرکیس کارگردانی کرده و اقتباسی از یک داستان مصور ماجراجویانه است.

تام هاردی، وودی هارلسون، میشل ویلیامز، رید اسکات و نائومی هریس در این فیلم بازی می‌کنند. هاردی در این فیلم به نقش شخصیت منفی کلاسیک فیلم‌های مرد عنکبوتی برگشته و این بار برای رویارویی با یک قاتل زنجیره‌ای صاحب قدرت‌های ویژه به نام کارنِج (با بازی وودی هارلسون) آماده می‌شود.

ونوم ۲ که با بودجه ۱۱۰ میلیون دلاری ساخته شده، در مرحله پیش نمایش ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار فروش کرد و دومین پیش نمایش بزرگ دوران کرونا را رقم زد. پیش‌بینی می‌شد این فیلم ابرقهرمانی در اکران افتتاحیه دستکم ۵۰ تا ۷۰ میلیون دلار فروش کند، اما میزان فروش آن در عمل از این حدس و گمان‌ها هم بالاتر رفت. در سطح بین الملل نیز ونوم ۲ اکران در روسیه را با فروش ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار شروع کرده است. این فیلم هفته آینده پیش از اکران در بازار‌های مهم بین المللی در کشور‌های آمریکای لاتین روی پرده خواهد رفت.

فیلم ونوم: بگذار کارنیج بیاید تا رسیدن به پرده سینما مسیر پرفرازونشیبی را پشت سر گذاشته است. این فیلم اول قرار بود اکتبر سال ۲۰۲۰ (مهر- آبان ۹۹) اکران شود، اما به دلیل شیوع کرونا یک بار تا ژوئن ۲۰۲۱ (خرداد- تیر ۱۴۰۰) به تاخیر افتاد و یک بار تا اواخر ماه سپتامبر (شهریور- مهر ۱۴۰۰). در جدیدترین تغییرات نیز قرار شد این فیلم ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) روی پرده سینما‌ها برود. اما ونوم ۲ سرانجام زودتر از آنچه اعلام شده بود و در تاریخ اول اکتبر (۹ مهر) در سینما‌های آمریکا اکران شد.

 

منبع: ایرنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->