بوی کهنگی پوشاک تاناکورا، تولیدکننده داخلی را خفه کرد | پُزِ کهنه طلا و سکه امروز در مشهد چند قیمت خورد؟ (۴ مرداد ۱۴۰۳) قانون سامان‌دهی مسکن چه تاثیری بر بازار گذاشته است؟ قطع برنامه‌های عادی صداوسیما برای اعلام هشدار نارنجی هواشناسی قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۴ مرداد ۱۴۰۳) | قیمت‌ها افزایش یافت قیمت‌ها در بازار خودرو‌های داخلی افزایشی شد (۴ مرداد ۱۴۰۳) | افزایش ۱ تا ۲۱ میلیون تومان مشهد نیازمند همدلی برای عبور از اوج مصرف برق قیمت امروز ارز، طلا، سکه، بیت‌کوین (۴ مرداد ۱۴۰۳) | سکه امامی وارد کانال ۴۱ میلیون تومان شد رشد ۶ درصدی مصرف برق در خراسان رضوی نسبت به سال گذشته آیا اگر وام بگیریم، یارانه‌مان قطع می‌شود؟ بی‌توجهی بورس به دلار نیما فعالیت سامانه‌های ساتنا، پایا و چکاوک، امروز پنجشنبه (۴ مرداد) برقرار است شرایط خانه دار شدن دهک‌های ۱ تا ۴ آسان شد + جزئیات نرخ جدید جریمه روزانه خودرو‌های فاقد معاینه فنی اعلام شد قیمت امروز انواع میوه و صیفی جات در مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) | افزایش ۷ هزار تومانی قیمت گوجه فرنگی ۲۹ میلیون پیام هشدار برای پرمصرف‌های برق ارسال شد | برخی مشترکان بیش از ۳ میلیون پول برق می‌دهند قیمت جدید «ری را» تکذیب شد + فیلم (۳ مرداد ۱۴۰۳) بانک های کل کشور، پنجشنبه ۴ مرداد تعطیل شدند + ساعت کاری بانک ها در روزهای شنبه و یکشنبه قیمت انواع مدل‌های موبایل امروز چند؟ (۳ مرداد ۱۴۰۳) کدام اصناف مشهد از تعطیلی چهار ساعته مستثنی هستند؟ خراسان رضوی بیشترین تعداد آثار تاریخی منقول کشور را داراست اعلام نرخنامه مصوب ۱۴۰۳ آموزشگاه‌های رانندگی در مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) پرداخت ۵۲۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به عشایر خراسان رضوی قطعی شد تعطیلی ادارات مشهد؛ معطل تصمیم‌گیری مسئولان | مشهد رکورد مصرف برق را شکست درخواست شرکت توزیع برق مشهد از اصناف برای همکاری در زمینه تعطیلی چهارساعته
سرخط خبرها

ویژگی های به صرفه‌ترین موتورسیکلت هیمالیا

  • کد خبر: ۸۳۱۹۱
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴
اخیراً تصاویر جاسوسی از جدیدترین موتورسیکلت رویال انفیلد هیمالیا ۲۰۲۱ در اینترنت منتشر شد که نشان می دهد این موتورسیکلت اکنون دارای تعدادی از به روز رسانی‌ها است.

به گزارش شهرآرانیوز، جدیدترین نسخه از رویال انفیلد هیمالیا نشان می دهد که این موتورسیکلت برای سال ۲۰۲۱ بسیار مقرون به صرفه شده است و تنها چندین تغییر در موتورسیکلت جدید وجود دارد. از جمله تغییراتی که هم اکنون شاهد آن هستیم، شامل افزودن رنگ‌های جدید و تریپر است. به دلیل اینکه این موتور سیکلت بیشتر مورد استقبال توریست قرار می گیرد طوری طراحی شده است که این افراد بتوانند وسایل اضافی همراه خود را در آن جای دهند.

به جرات می توان گفت که رویال انفیلد هیمالیا یک موتورسیکلت ماجراجویی پایه و اصلی است؛ این موتورسیکلت بسیار راحت بوده و پیشرانه ۴۱۱ سی‌سی قدرت نه چندان جالب ۲۵ اسبی را تولید می‌کند. علاوه بر قدرت پایین، وزن این موتورسیکلت نیز نسبتاً بالاست. 

ویژگی های به صرفه‌ترین موتورسیکلت هیمالیا

 در حال حاضر، تصاویری از مدل فیس لیفت این موتورسیکلت منتشر شده است و نشان می دهد این موتورسیکلت دارای به روز رسانی‌هایی در ظاهر است و آن را کاملا مناسب برای آفرود کرده است. 

متاسفانه اکنون اطلاعات زیادی از این موتورسیکلت نداریم و تنها چیزی که می دانیم این است که طراحی کلی با تغییرات جزئی در انتخاب پنل‌های بدنه مشابه است. همانطور که از مدل خاک رس قابل مشاهده است، جلوپنجره جلو دربرداشته شده و رک جلو نیز از بین رفته است.

ویژگی های به صرفه‌ترین موتورسیکلت هیمالیا

یکی دیگر از به روزرسانی‌های مهم در این موتورسیکلت طراحی کنسول ابزار است که در حال حاضر با ظاهر متفاوت موجود است. اکنون که ما نمی‌توانیم پشت آمپری را رویال انفیلد هیمالیا ۲۰۲۱ ببینیم، می‌توان انتظار یک طرح الهام گرفته از شهاب سنگ با سیستم ناوبری تریپر را داشت که در اکثر موتورسیکلت های RE در روز‌های اخیر به روز شده است!

ویژگی های به صرفه‌ترین موتورسیکلت هیمالیا

آنچه ما انتظار داریم این است که می‌توانیم آفرودر را تا پایان امسال در بازار ببینیم. در مورد قیمت، انتظار می‌رود که قیمت آن کمی کمتر از نسخه موجود باشد و با KTM Adventure ۲۵۰ و BMW G ۳۱۰ GS رقابت می‌کند. 

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->