جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

آیا فصل دوم سریال Squid Game ساخته می‌شود؟ | همه اما و اگرهای نتفلیکس و هوانگ دونگ-هیوک

  • کد خبر: ۸۳۲۸۱
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
  • ۵
آیا فصل دوم سریال Squid Game ساخته می‌شود؟ | همه اما و اگرهای نتفلیکس و هوانگ دونگ-هیوک
سریال «بازی مرکب»، مجموعه محبوب این روزهای نتفلیکس چنان طوفانی به پا کرده که همه منتظر فصل دوم آن هستند؛ اما هوانگ دونگ-هیوک، خالق این مجموعه، در چند گفتگو درباره احتمال ساخت فصل دوم با «اما و اگر» و «احتمال» سخن گفته است.

شهرآرانیوز - سریال کره‌ای نتفلیکس، «بازی مرکب» (Squid Game)، ناگهان به یک موفقیت جهانی دست یافته است و طرفدارانش منتظر فصل دوم آن هستند. اما هوانگ دونگ-هیوک (Hwang Dong-hyuk)، خالق این مجموعه، در چند گفتگو با احتمال و گاهی اما و اگر درباره فصل دوم سخن گفته است. او یک بار در گفتگو با ورایتی گفته بود:

برنامه‌های خوبی برای فصل دوم سریال Squid Game ندارم و فکر کردن به آن برایم بسیار خسته‌کننده است. من در انجام کارهای تیمی خوب نیستم، اما اگر بخواهم این کار را انجام دهم (فصل دوم) مطمئنا به تنهایی ساخته نخواهد شد. برای انجام این کار از چندین نویسنده و کارگردان با تجربه استفاده خواهم کرد.

اما به نظر می‌رسد هوانگ دونگ-هیوک در هفته‌های اخیر با اوج گرفتن استقبال از این سریال و واکنش‌های مثبت تصمیم گرفته برای فصل دوم فکر‌هایی بکند. البته پایان فصل اول هم به‌نوعی است که داستان را برای ادامه‌پیداکردن در یک فصل دیگر باز می‌گذارد. او در گفتگو با مدرسه فیلم CNN گفته است:

اگر بخواهم فصل دوم را بسازم موضوعاتی هنوز برای پرداختن وجود دارد. گذشته فرا‌ت‌من (Frontman) و داستان کارآگاه جون هو. این‌ها چیز‌هایی هستند که من در فصل ۱ توضیح ندادم. اگر بخواهم فصل ۲ را بسازم، می‌خواهم آن عناصر را توضیح دهم. حتی مردی با تتاکی در کیفش که توسط گونگ یو بازی می‌شد.

آیا فصل دوم سریال Squid Game ساخته می‌شود؟ | همه اما و اگرهای هوانگ دونگ-هیوک

تقریبا در تمام مصاحبه‌های کارگردان سریال Squid Game یک چیز مشترک وجود دارد: او در ساخت فصل اول سختی‌های زیادی کشیده و استرس بیش‌ازاندازه‌ای متحمل شده است. او سال‌ها ایده ساخت این سریال را در سر داشته ولی کمپانی‌های زیادی طرح آن را رد می‌کرده‌اند. او درباره فرآیند ساخت فصل اول گفته است:

نوشتن، تهیه کنندگی و کارگردانی سریال به تنهایی واقعا کار بزرگی بود. وقتی به انجام همین کار برای فصل دوم فکر می‌کنم، شخصا نگران می‌شوم. در حال حاضر هیچ چیز تأیید نشده است، اما بسیاری از مردم مشتاق هستند که من واقعا در مورد آن فکر می‌کنم. (ویجیاتو)

آیا فصل دوم سریال Squid Game ساخته می‌شود؟ | همه اما و اگرهای هوانگ دونگ-هیوک

«بازی مرکب» یکی از موفق‌ترین سریال‌های تاریخ نتفلیکس است؛ همانطور که تد ساراندو، مدیر سئو این شبکه، گفته است:
مطمئناً Squid Game بزرگ‌ترین سریال غیرانگلیسی‌زبان ما در جهان و به احتمال زیاد بزرگترین سریال ما تا به امروز خواهد بود.

از آن‌جا که هنوز نتفلیکس توضیحی درباره تمدید این سریال نداده و همچنین فاصله‌های دوساله بین فصل‌های دوم و سوم و چهارم دیگر سریال محبوب نتفلیکس، «چیز‌های عجیب»، و از همه مهم‌تر پایان‌یافتن سریال «سرقت پول» (Money Heist)، مجموعه محبوب اسپانیایی‌زبان نتفلیکس، در انتهای سال ۲۰۲۱، به نظر می‌رسد اگر ادامه‌ای برای سریال ۹ قسمتی Squid Game وجود داشته باشد حداقل یک سال برای شنیدن خبر آن و حداقل تا دو سال برای دیدنش باید صبر کنیم.

آیا فصل دوم سریال Squid Game ساخته می‌شود؟ | همه اما و اگرهای هوانگ دونگ-هیوک

سریال «بازی مرکب» در ژانر «بقا» داستان ۴۵۶ بدهکار را دنبال می‌کند که ناگهان وارد یک بازی مرگ‌بار می‌شوند. آن‌ها باید برای زنده‌ماندن و بردن یک جایزه نقدی میلیاردی در یک سری بازی کودکانه مرگبار شرکت کنند. یک سرنوشت پیش روی همه شرکت‌گنندگان قرار دارد: یا ثروتمند می‌شوند و یا جان خود را از دست می‌دهند. این سریال بیش از هرچیز درباره قدرت سرمایه‌داری و له‌شدن مردم زیر چرخ‌دنده‌های آن است. خود هوانگ دونگ-هیوک درباره موضوع سریال گفته است:

 «داستان درباره بازندگان است؛ کسانی که با چالش‌های زندگی روزمره مبارزه می‌کنند و عقب می‌مانند، در حالی که برندگان بالا می‌روند.»
حالا سریال «بازی مرکب» به یک موفقیت چشم‌گیر دست یافته است و محبوب‌ترین سریال تاریخ نتفلیکس لقب گرفته است. کارگردان، هوانگ دونگ-هیوک، بدون شک یکی‌ از برندگان بازی سرویس‌های پخش آنلاین است. او حالا باید برای ادامه سریال به یک ریسک بزرگ فکر کند؛ آیا اینکه او پایان داستان فصل اول را به‌نوعی باز گذاشته است او را به سمت یک بُرد دیگر می‌برد یا یک باخت پیش‌بینی‌نشده؟ او به تازگی در گفتگویی با «هالیوودریپورتر» نظر متفاوتی درباره پایان داستان فصل اول داده است:
«درست است که فصل اول به صورت باز به پایان رسید، اما  من فکر کردم که درواقع این می‌تواند پایان خوبی برای کل داستان باشد. فصل اول با برگشتن گی‌هون به عقب و سوارهواپیمانشدن برای رفتن به ایالات متحده به پایان می‌رسد. این پایان درواقع روش منبود  برای انتقال این پیام که شما نباید توسط جریان رقابتی جامعه کشیده شوید، بلکه باید به این فکر کنید که چه کسی کل سیستم را ایجاد کرده است - و اینکه آیا پتانسیل و فرصتی برای شما وجود دارد که به عقب برگردید و با آن روبه‌رو شوید؛ بنابراین لزوما گی‌هون برای گرفتن انتقام به عقب برنمی‌گردد ... من فکر کردم که ممکن است یک راه خوب و ساده اما مبهم برای پایان‌دادن به داستان گی‌هون باشد.»
هنوز مشخص نیست اینکه هوانگ دونگ-هیوک همه‌چیز را برای فصل دوم در حالت تعلیق قرار می‌دهد از هوشمندی اوست یا واقعا از شروع دوباره بعد از یک موفقیت بزرگ ترس و واهمه دارد؛ او در ادامه همین صحبت‌هایش درباره گی‌هون و پایان کل داستان سریال، با کمی تناقض و سردرگمی می‌گوید:
البته داستان‌های دیگری هم در این سریال وجود دارد که به آن‌ها پرداخته نشده است. برای مثال داستان افسر پلیس و داستان برادرش، پس اگر فصل دوم را بسازم، می‌خواهم آن خط داستانی‌ای را بررسی کنم؛ اینکه بین آن دو برادر چه می‌گذرد؟ بعد می‌توانم به داستان آن استخدام‌کننده با کت و شلوار بپردازم که ابتدای سریال بازی با کارت‌ها را انجام می‌دهد. البته می‌توانیم داستان گی‌هون را هم هنگامی که به عقب بر‌می‌گردد ادامه دهیم و درباره چگونگی حرکت او برای حساب‌رسی‌اش از افرادی که بازی‌ها را طراحی می‌کنند، بیشتر تحقیق کنیم. هنوز نمی‌دانم اما فقط می‌گویم که امکانات زیادی برای خطوط داستان فصل دوم وجود دارد.
 

در ادامه حتما بخوانید
 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
0
0
کی فصل دوم میاد ناموصا خعلی فیلم خوبیه
fama
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
0
0
خیلی سریال خفنی بود خدا کنه یه فکری برای ساخت فصل دوم این سریال داشته باشن
خدایی خیلی پایانش باز بود ادم هیچ نتیجه گیری نمیتونه کنه که چیکار میخوانن کنن
:/
یاشار
Romania
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
0
0
اینجور سریال ها فصل دومش ساخته نمیشه.
Sarin
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
0
0
من فقط میخوام کاراگاهه برگرده داداششو نصف کنه ((:
گرگ تنها
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
0
0
سلام خیلی فیلم خوبی باید فصل دوم هم ساخته بشه چون اخر فیلم معلوم نشد که ایا پلیس ها اونا را گرفتن یا نه و او پلیس هم مرد یا نه. ولی کاشکی فصل دوم ها ساخته بشه و خیلی قسمت داشته باشه. فصل دوم را بسازید.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->