تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

مدالی که توجه اتحادیه جهانی کشتی را به خود جلب کرد

  • کد خبر: ۸۳۳۶۲
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
مدالی که توجه اتحادیه جهانی کشتی را به خود جلب کرد
اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی به مدال طلای سنگین وزن کشورمان اشاره کرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، اتحادیه جهانی کشتی در ادامه تحلیل مدال‌های کسب شده در مسابقات کشتی فرنگی که به میزبانی نروژ در حال برگزاری است، درباره مدال طلای علی‌اکبر یوسفی سنگین‌وزن کشورمان، نوشت: یوسفی نخستین ورزشکار ایرانی است که موفق شد مدال طلای کشتی فرنگی سنگین‌وزن را کسب کند. وی با برتری ۵ بر یک مقابل زورابی گدخاری از روسیه این طلا را به دست آورد.

یوسفی در این باره گفت: نمی‌توانم باور کنم اولین ورزشکاری هستم که به این موفقیت می‌رسم و این را به مردم ایران تقدیم می‌کنم. مادر من با این مدال خوشحال‌ترین فرد است و خدا را شکر می‌کنم که توانستم او را خوشحال کنم.

این افتخار در حالی کسب شد که یک ماه پیش یوسفی گدخاری دارنده مدال برنز اروپا را در تورنمنتی در صربستان ۱۰ بر ۲ شکست داده بود تا به مسابقات داغ ایرانی‌ها در ۲ سال گذشته ادامه دهد. یوسفی در سال ۲۰۱۹ قهرمان نوجوانان و جوانان زیر ۲۳ سال جهان شد و امسال نیز برای نخستین بار در رده سنی بزرگسالان آسیا طلا گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->