نگاهی بر شروه‌خوانی «ناخدا ستوده» در برنامه هلال + فیلم قسمت هجدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر بهادر اسدی کارگردان مشهدی درگذشت + بیوگرافی (۱۰ فروردین ۱۴۰۲) انتقاد نظام پرستاری از یک سریال تلویزیونی | ادبیات سخیف را کنار بگذارید زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟
سرخط خبرها

استقبال اهالی موسیقی استان خراسان از چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران

  • کد خبر: ۸۳۴۵۳
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
استقبال اهالی موسیقی استان خراسان از چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران
اهالی موسیقی خراسان بین استان‌های شرکت‌کننده در چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران بیشترین آثار را برای هیئت انتخاب ارسال کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز - محمدابراهیم عالمی، عضو هیئت‌انتخاب چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، در گفتگویی با ستاد خبری چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، گفته است: «همه هنرمندانی که آثار خود را برای جشنواره چهاردهم ارسال کرده‌اند از شایستگان موسیقی نواحی ایران هستند اما معیار اصلی ما برای انتخاب آثار محور‌هایی بود که در فراخوان جشنواره اعلام کردیم.»

عالمی درباره میزان تعهد شرکت‌کنندگان به موضوع اصلی جشنواره هم گفته است: «بیشتر شرکت‌کنندگان به این موضوع توجه داشتند و فراخوان را به‌طور کامل مطالعه کرده بودند. موسیقی اقوام در سراسر ایران شیفتگان زیادی دارد و ما به ناچار باید تعداد مشخصی را برای اجرا روی صحنه جشنواره انتخاب می‌کردیم.»

این پژوهشگر موسیقی نواحی همچنین درباره استقبال از جشنواره هم اضافه کرده است: «میزان استقبال از جشنواره چهاردهم در مناطق مختلف ایران متفاوت بود. بیشترین میزان استقبال از سوی اهالی موسیقی استان خراسان بود و البته باید به این موضوع هم توجه داشت که این استان علاوه بر پهناوربودن از تنوع موسیقایی زیادی نیز برخوردار است. اما در هرصورت آثاری که برای بررسی به دستمان رسید، هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی لذت‌بخش بود.»

او در ادامه گفته است: «ما تعداد مشخصی از آثار را که بر محور‌ها و موضوع اصلی جشنواره متعهد بودند، انتخاب کردیم و این به معنای آن نیست که آثار انتخاب‌نشده فاقد ارزش بوده‌اند. از طرفی مدت زمان برگزاری این جشنواره تنها سه روز است و ما باید براساس آن حرکت می‌کردیم.»

چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران به صورت غیررقابتی از تاریخ ۲۹ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۰ در شهر کرمان برگزار خواهد شد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->