جریمه نقدی استقلال و حامدی‌فر به خاطر بدرفتاری در برابر پیکان ورزشگاه تختی هم آماده برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نیست! تور استقلال برای ستاره‌های سپاهان ۳ عضو کادر فنی استقلال برکنار می‌شوند مجوز بازگشت حسینی به استقلال صادر شد بادامکی: مذاکرات با ماتزاری به بن بست رسید + فیلم درگذشت مادر پله + عکس نکونام در کنار شهریاری + عکس اختلاف چند میلیاردی گل محمدی با فولاد حقیقتی که اوسمار در مورد باشگاه پرسپولیس گفت امیری و رفیعی در نوبت تمدید قرارداد با پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی هلند و فرانسه در یورو۲۰۲۴| دلسردکننده! ۱۰ بازیکن تراکتور به دنبال فسخ قرارداد تلاش احمدزاده برای بازگشت به پرسپولیس چرا پرسپولیس به سراغ رضاییان نرفت؟ نتیجه بازی اتریش و لهستان در یورو۲۰۲۴| شکست تلخ یاران لوا پخش زنده بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی اوکراین و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| بازگشت اوکراین! حمله جباری به دستیاران نکونام پخش زنده بازی لهستان و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

قول مدیران به بازیکنان پرسپولیس برای پول فصل گذشته!

  • کد خبر: ۸۳۵۵۶
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
قول مدیران به بازیکنان پرسپولیس برای پول فصل گذشته!
به بازیکنان پرسپولیس وعده داده شده که تا امروز و فردا بابت طلب فصل گذشته تسویه حساب صورت بگیرد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که مدیران باشگاه منابع مالی لازم برای پرداخت مطالبات فصل گذشته سرخپوشان را فراهم کردند و این اتفاق خیلی زود خواهد داد و به حساب پرسپولیسی‌ها پول واریز خواهد شد.

به این ترتیب اگر صحبت و وعده مدیران باشگاه پرسپولیس در حد صحبت و وعده نباشد بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس دیگر از فصل گذشته طلبی نخواهند داشت و با خیال راحت از مسائل مالی به بازی الهلال و شروع فصل جدید فکر می‌کنند.

اگر چنین اتفاقی رخ دهد و مدیران باشگاه پرسپولیس بتوانند تمام مطالبات فصل گذشته سرخپوشان را پرداخت کنند می تواند یک اقدام مثبت از طرف مدیریت باشگاه پرسپولیس تلقی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->