نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD
سرخط خبرها

پرسپولیس همچنان منتظر ویزای عربستان است!

  • کد خبر: ۸۳۳۶۳
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
پرسپولیس همچنان منتظر ویزای عربستان است!
در فاصله چند روز تا سفر پرسپولیس به ریاض، هنوز ویزای اعضای این تیم برای عربستان صادر نشده است.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، پس از چند روز سکوت خبری در باشگاه پرسپولیس حالا انتظار می‌رود که هفته پیش رو، هفته‌ای بسیار پر خبر برای سرخ‌پوشان باشد.

شنیده‌ها حاکی از این است که ویزای کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای سفر به عربستان در این هفته صادر می‌شود و همچنین بحث هتل و محل اقامت سرخپوشان در عربستان هم در همین هفته مشخص خواهد شد تا کاروان پرسپولیس آماده سفر به عربستان و دیدار حساس با الهلال باشد.

همچنین خبر می‌رسد که به احتمال فراوان این هفته بین باشگاه پرسپولیس و یک آژانس هواپیمایی که باعث بسته شدن حساب‌های این باشگاه شده مصالحه انجام ‌شود تا از یک طرف حساب‌های باشگاه پرسپولیس باز شده و از یک طرف این شرکت هواپیمایی به قسمتی از طلب خود برسد تا دیگر در این خصوص مشکلی وجود نداشته باشد. این در حالی است که مالک این آژانس خواستار تسویه حساب با او شده و احتمالا تا این اتفاق رخ ندهد حساب پرسپولیس هم باز نخواهد شد.

در خصوص دیدار با الهلال هم گفته می‌شود مسئولان باشگاه پرسپولیس نامه نگاری‌هایی را شروع کردند تا کاروان پرسپولیس بتواند از فرودگاه مهرآباد به سمت عربستان برود تا سنت چند پرواز گذشته خارجی سرخ‌پوشان یعنی سفر از فرودگاه مهرآباد و بازگشت به این فرودگاه حفظ شود.

با توجه به این که فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) خارج از شهر قرار دارد و البته پرسپولیسی‌ها قرار است با یک پرواز چارتر به عربستان بروند مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌خواهند این بار هم پرواز خارجی خود را از فرودگاه مهرآباد انجام بدهند تا برای بازیکنان و اعضای کادر فنی مشکلی به وجود نیاید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->