امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آشنایی با خواص سبزی‌های فصل بهار| نوبرانه‌های بهاری ضامن سلامتی این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند
سرخط خبرها
بررسی 2پرونده مرگ و دستگیری یک قاچاقچی دارو در گمرک

مرگ در بوستان ممنوعه

  • کد خبر: ۸۴
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۳
مرگ در بوستان ممنوعه

محمدجواد ابوعطا | عمرت که به پایان برسد، بهانه‌اش خود به خود جور می‌شود. یکی همچون مرد نیشابوری در تصادفی عجیب و تلخ جان می‌بازد یکی هم هنگام کار در بوستانی که ورود آقایان به آن ممنوع بوده است. این مرگ‌ها را اگر کنار عملکرد فردی بگذاریم که به اتهام قاچاق دارو دستگیر شده است، شاید بتوان گفت او قدر زندگی و آزادی‌اش را نمی‌دانسته است، هر چند حالا فرصت زیادی برای اندیشیدن به اصل زندگی دارد. در خرده حوادث امروز با ما همراه باشید.

جان‌باختن در پیاده‌رو
راننده کامیون بدون اینکه از کسی بخواهد به او فرمان دهد، خودرو غول‌پیکرش را سر ‌و‌ ته کرد تا برای بارگیری درون انبار ضایعات برود. در حال دنده‌عقب رفتن از آینه چشمش به کارگران ضایعاتی افتاد که از او می‌خواستند متوقف شود.
راننده خودرو را نگه داشت و پیاده شد که متوجه شد فردی در زیر چرخ خودرو گرفتار شده است. با اعلام موضوع به آتش‌نشانی نیشابور، امدادگران در محل حاضر شدند و پیکر غرق به خون عابرپیاده که هنگام عبور از پشت کامیون به زیر خودرو کشیده شده و زیر گاردان کامیون گیر کرده بود را بیرون کشیدند. با اعلام مرگ این مرد، صحنه برای بررسی بیشتر تحویل نیروی انتظامی شد.

مرگ در بوستان ممنوعه
در پی اعلام مرگ مردی میان‌سال به به اورژانس 115 بلافاصله عوامل امدادی کاشمر به همراه نیروهای انتظامی راهی بوستان بانوان این شهرستان شدند.
پس از حضور مأموران در محل حادثه پیکر مردی چهل‌وپنج ساله در حالی که سیاه شده بود کشف شد. با دستور قضایی جسد متوفی برای تعیین علت مرگ، به پزشکی قانونی انتقال یافت.
طبق بررسی‌های میدانی مأموران پلیس و معاینات اولیه تکنسین های اورژانس 115 مشخص شد این فرد کارگر بوستان بوده و هنگام کار با دستگاه پیکور برقی دچار برق گرفتگی شده و همین امر مرگ او را رقم زده است.

کشف محموله داروی قاچاق
در این پرونده فردی قصد داشته است یک میلیون و 500هزار قرص و کپسول آنتی‌بیوتیک کمیاب را که از بازارهای داخلی تهیه کرده بود از طریق مرز دوغارون از کشور خارج کند. این فرد محموله قرص‌های کمیاب را داخل محموله بار صادراتی یک کامیون ترانزیت جاسازی کرده بود که مأموران مستقر در گمرک دوغارون موفق به کشف آن شدند.
طبق ارزیابی‌ها مبلغ ریالی این محموله 3میلیارد و 200میلیون ریال برآورد شده است. یک متهم ایرانی در این باره دستگیر و کامیون ترانزیت نیز توقیف شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->