برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟
سرخط خبرها

یامگا: استقلال تیم بزرگی است| ازاین قرارداد خوشحالم

  • کد خبر: ۸۴۱۸۱
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
یامگا: استقلال تیم بزرگی است| ازاین قرارداد خوشحالم
کوین یامگا از عقد قرارداد با باشگاه استقلال راضی به نظر می‌رسد. این بازیکن فرانسوی که توسط گابریل پین به استقلال آمده، پیش‌تر در تیم وایله با سعید عزت الهی هم تیمی بود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، کوین یامگا، مدافع راست فرانسوی جدید تیم استقلال بعد از اینکه قراردادی به مدت 2 فصل با استقلال منعقد کرد، این جملات را به زبان آورد:« اولین چیزی که به ذهن من رسید، فوق العاده بودن این قرارداد بود. استقلال، باشگاه بسیار بزرگی است. هم تیمی های ایرانی قدیمی من چیزهای زیاد خوبی در مورد استقلال به من گفته اند. خیلی خوشحالم از حضور در این تیم و برای انجام اولین بازی ام برای استقلال نمی توانم صبر کنم. می دانم که استقلال باشگاه بزرگی است؛ شاید بتوان گفت که استقلال، بزرگترین باشگاه ایران و آسیا است. خیلی خوشحال هستم که این جا حضور پیدا کرده ام.»

یامگا درحالی به استقلال پیوسته که این تیم در جناح راست احمد موسوی و وریا غفوری را هم دراختیار دارد. البته فرهاد مجیدی درباره اینکه چرا زودتر احمد موسوی را از فهرست استقلال کنار نگذاشته، توضیحی نداده است اما انتقادهایی به تصمیم گیری سرمربی و حتی سرپرست استقلال درباره این ماجرا می‌شود. به هرحال باید دید بعد از حضور یامگا و افزایش بازیکنانی که در پست دفاع-هافبک راست بازی می‌کنند، سرمربی این تیم ترافیک به وجود آمده را چه طور مدیریت می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->