نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد
سرخط خبرها

مدافع تیم ملی لبنان بازی با ایران را از دست داد

  • کد خبر: ۸۴۴۹۵
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
مدافع تیم ملی لبنان بازی با ایران را از دست داد
مدافع تیم ملی لبنان به دلیل مصدومیت در بازی باشگاهی نمی‌تواند تیم ملی کشورش را در بازی‌های آتی همراهی کند و به طور قطع دربازی با تیم ملی ایران غایب است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران ماه آتی باید پنجمین و ششمین بازی خود در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در قاره آسیا را برگزار کند. تیم ملی ابتدا به مصاف لبنان می‌رود و بعد از آن دوباره با تیم ملی امارات بازی می‌کند. در حالی که تیم ملی درتاریخ ۲۰ آبان باید با لبنان بازی کند رسانه‌های لبنانی خبر از مصدومیت حسن معتوق داده‌اند که در باشگاه الانصار بازی‌ می‌کند. این بازیکن در جدال با تیم الاهلی با این مصدومیت مواجه شده و ۲ ماه از میادین دور خواهد بود.  

لبنان در آخرین بازی خود در مرحله انتخابی جام جهانی موفق شد تیم ملی سوریه را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد. این تیم ۵ امتیازی است و در رتبه سوم بالاتر از تیم‌های امارات، عراق و سوریه قرار دارد و شانس مطلوبی برای این تیم وجود خواهد داشت تا دست‌کم به عنوان تیم سوم این گروه راهی مرحله پلی آف شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->