گروه ورزش/ شهرآرانیوز، در حالی که باشگاه پرسپولیس مقدمات برگزاری مزایده کارگزاری خود را انجام داده و قرار است روزه ۱۰ آبان برنده مزایده مشخص شود اما هر شرکتی که به عنوان برنده اعلام شود تا یک فصل نمیتواند از ظرفیت تبلیغات روی پیراهن پرسپولیس استفاده بکند.
پیش از این و در زمان مدیران گذشته، باشگاه پرسپولیس با بانک گردشگری برای اسپانسری روی پیراهن پرسپولیس به توافق رسید آنهم با مبلغ بسیار پایین و عجیب و غریب.
در زمان فعلی و و در زمان مدیریت مجید صدری هم مدیران باشگاه برای رفع برخی مشکلات مالی مبلغ یک فصل اسپانسری خود از بانک گردشگری را پیش از آغاز فصل گرفتن و به نوعی پیش خور کردند.
به همین دلیل هر شرکتی که به عنوان کارگزاری اسپانسر پرسپولیس انتخاب شود نمیتواند از ظرفیت تبلیغات روی پیراهن پرسپولیس که مهمترین آیتم تبلیغی هم هست استفاده کند مگر شرکت برنده مزایده پولی که بانک گردشگری به پرسپولیس پرداخت کرده را پرداخت کند تا بتواند از تبلیغات روی پیراهن استفاده کنند و گرنه در شرایط عادی چنین کاری با توجه به اینکه مدیران باشگاه تمام پول را پیش خور کردند امکان پذیر نیست.