گاریدو: منتظر حضور در مسابقات با پرسپولیس هستم کاپیتان در راه بازگشت به اصفهان علیپور ۷۰۰ هزار دلار می‌خواهد! خارجی‌های پرسپولیس منتظر نظر گاردیو کارخانه: من پرسپولیسی نیستم و عاشق استقلالم انتخابات ریاست جمهوری و تحولات احتمالی در مدیریت استقلال و پرسپولیس علیپور پیشنهاد از استقلال را تایید کرد گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس وارد تهران شد + فیلم نتیجه بازی پرتغال و فرانسه+ ویدیو خلاصه بازی و ضربات پنالتی| برد سخت امباپه نتیجه بازی اسپانیا و آلمان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان حذف شد پخش زنده بازی پرتغال و فرانسه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گل محمدی با مرادمند تمام کرد ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پبشنهاد نجومی رضاوند به استقلال| جدایی کلید خورد در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

جبرئیل‌حسن‌اف: امام رضا (ع) علت انتخاب من برای کشتی گرفتن در مشهد بود

  • کد خبر: ۸۴۸۶
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
جبرئیل‌حسن‌اف: امام رضا (ع) علت انتخاب من برای کشتی گرفتن در مشهد بود
قهرمان جهان و المپیک: تیم‌های دیگر به من پیشنهاد‌هایی دادند، اما زمانی که مشهد پیشنهاد داد، این فکر به ذهنم آمد تا امسال برای امام رضا (ع) و شهر مشهد کشتی بگیرم.
به گزارش شهرآرا نیوز، جبرئیل حسن اف گفت: روز شنبه با افتخار ۵ مدال خود را که شامل برنز المپیک و ۴ مدال جهانی است را تقدیم آستان قدس رضوی می‌کنم.

این قهرمان آذربایجانی جهان و المپیک با اشاره به هدف خود از این حرکت، خاطرنشان کرد: من به امام رضا (ع) و دیگر ائمه معصومین اعتقاد ویژه‌ای دارم، اما قسمت شد مدال‌های خود را تقدیم به امام رضا (ع) کنم به همین جهت این از امام رئوف و مسؤولان حرم تشکر ویژه‌ای می‌کنم که مدال‌های من را قبول کردند.

وی یادآور شد: تیم‌های دیگر به من پیشنهاد‌هایی دادند، اما زمانی که مشهد پیشنهاد داد، این فکر به ذهنم آمد تا امسال برای امام رضا (ع) و شهر مشهد کشتی بگیرم.

گفتنی است؛ جبرئیل حسن اف کشتی‌گیر و قهرمان مطرح جهانی است که روز شنبه ۵ مدال المپیک و جهانی خود را به موزه آستان قدس رضوی تقدیم می‌کند.
 
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->