پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاج‌فیروز: ثبت‌نام مجدد برای انتخابات هیات فوتبال خلاف قانون است تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس
سرخط خبرها

جدال با دختران مسی در سالن کارگران مشهد

  • کد خبر: ۸۵۳۴۶
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
جدال با دختران مسی در سالن کارگران مشهد
با اعلام برنامه هفته اول لیگ برتر فوتسال بانوان مشخص شد.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ سه روز دیگر نماینده جدید مشهد در لیگ برتر فوتسال بانوان میزبان دختران مس کرمان در ورزشگاه کارگران مشهد خواهد بود؛ تیمی جدید و کاملا جوان و مشهدی که احتمالا کار سختی را در فصل پیش‌رو دارد. در فاصله ۴ روز مانده به آغاز فصل‌۱۴۰۰ لیگ برتر فوتسال بانوان، فدراسیون فوتبال برنامه هفته نخست مسابقات را اعلام کرد. البته فدراسیون و سازمان لیگ هیچ اشاره‌ای به حواشی و تیم‌های انصرافی این لیگ نداشتند و فقط به اعلام برنامه‌های همین هفته بسنده کردند. فصل جدید لیگ برتر فوتسال بانوان از جمعه ۷‌آبان‌۱۴۰۰ آغاز خواهد شد و ۱۴ تیم حاضر در این مسابقات در ۲ گروه با هم دیدار می‌کنند.

البته پیش از‌این در زمان قرعه‌کشی ۱۶ تیم در ۲ گروه هشت‌تیمی دسته‌بندی شدند، اما با انصراف نامی‌نو اصفهان از گروه‌یک و سایپا تهران از گروه‌۲، این مسابقات همچون فصل قبل باز هم چهارده‌تیمی شد. نکته جالب‌توجه فصل جدید این است که از بین ۴ تیم برتر سال قبل، ۲ تیم دیگر حضور ندارند؛ سایپا و هیئت فوتبال خراسان تیم‌های دوم و سوم جدول بودند، ولی امسال غایب هستند.

هیئت فوتبال خراسان رضوی ۲ سال نماینده مشهد در لیگ برتر بود، اما این فصل کناره‌گیری کرد. حدود یک‌ماه پیش باشگاه چیپس‌کامل امتیاز لیگ‌برتری بانوان را هم گرفت و به‌عنوان تنهانماینده خراسان رضوی قرار است در مسابقات حاضر شو‌د. نام آن‌ها جایگزین نام هیئت فوتبال خراسان در جدول قرعه‌کشی لیگ در گروه اول شد.

چیپس‌کامل مشهد با تیم پالایش نفت آبادان، قهرمان فصل گذشته، هم‌تیمی است. مس کرمان، پویندگان فجر شیراز و هیئت فوتبال رودان هرمزگان و فرهان ملارد نیز دیگر‌هم‌گروهی‌های کامل هستند. نامی‌نو، دیگر‌تیم این گروه، نیز انصراف داد و حذف شد. در گروه دوم، پیکان تهران، مس رفسنجان، هیئت فوتبال اصفهان، پارس‌آرای شیراز، نصر فردیس و کیمیای اسفراین حضور دارند و سایپا هم به‌دلیل کناره‌گیری از این گروه حذف شد.

تغییر میزبانی از بهشتی به کارگران

۶ بازی روز جمعه از ساعت‌۱۱ صبح در شهر‌های مشهد، شیراز، آبادان، تهران، اصفهان و کرج برگزار می‌شود. بوتاپارس ایرانیان و حفاری خوزستان در هفته اول استراحت دارند. در بازی‌های دیگر، تیم مشهد باید به‌مصاف مس کرمان برود. پویندگان شیراز میزبان هیئت رودان است و نفت آبادان نیز حریف تیم تازه‌وارد فرهان ملارد است. احتمالا جذاب‌ترین بازی این هفته، دیدار پیکان تازه‌وارد با هدایت نیلوفر اردلان با تیم مس رفسنجان باشد که عاطفه رضایی هدایت این تیم را برعهده دارد. هیئت اصفهان با پارس‌آرای شیراز و فردیس و کیمیا اسفراین نیز بازی دارد.

دختران مشهدی امسال لیگ را با دختران مسی آغاز می‌کنند. ساعت‌۱۱ روز جمعه، سالن کارگران شماره ۲ میزبان رقابت این ۲ تیم است و امسال احتمالا نباید منتظر برگزاری بازی‌ها در سالن شهید بهشتی بود. مس کرمان فصل پیش در گروه خودش چهارم شد و نتوانست به پلی‌آف صعود کند. مسی‌ها از ۱۲ بازی خود ۵ برد و ۷ شکست را تجربه کردند و ۳۰ گل زدند و ۲۵ گل نیز دریافت کردند.

فقط ۴ نام آشنا در ترکیب

زهرا غلامی در دقیقه‌۹۰ مأموریت گرفت تا تیم چیپس کامل را تشکیل دهد. از فوتسالیست‌های مشهدی تقریبا همه راهی تیم‌های دیگر شده بودند و تنها چند بازیکن مشهدی این امکان را داشتند که به تیم مشهد بپیوندند. از شاگردان فاطمه شریف، امسال فاطمه عامل به‌عنوان گلر اول درون دروازه خواهد بود. ساجده فریمانی، مائده یوسفی و محمدزاده نیز قرار است برای این تیم بازی کنند. مابقی بازیکنان همگی بومی و جوان هستند و در ۳ جلسه تستی که توسط غلامی برگزار شد، به این تیم اضافه شدند.

حضور لیگ اولی‌ها در تیم جدید

سرمربی تیم چیپس کامل مشهد درباره حضور تیمش در لیگ امسال گفت: در اولین سال حضور تیم، باشگاه شعار بومی‌گرایی و جوان‌گرایی را در پیش گرفته است، به‌همین‌خاطر تیم بسیار جوان است و از بازیکنان مشهدی در ترکیب استفاده کرده‌ایم.

امسال هیچ بازیکن ستاره‌ای جذب نشده است و بسیاری از بازیکنان برای اولین‌بار در لیگ برتر به میدان می‌روند. او ادامه داد: احتمالا یکی از جوان‌ترین تیم‌های لیگ خواهیم بود که بازیکنان زیر ۲۰‌سال را در اختیار داریم و امیدوارم بتوانیم عملکردی قابل‌قبول در میدان داشته باشیم. تمام تلاش ما این است که فعلا بتوانیم در لیگ به ثبات برسیم و در مسیر چشم‌اندازی که برای ۳ سال آینده باشگاه در نظر گرفته شده است، حرکت کنیم.

غلامی درباره حضور کادرفنی فصل گذشته تیم مشهد در این تیم جدید تصریح کرد: با توجه به اینکه خیلی دیر حضورمان در لیگ امسال قطعی شد، زمان را از دست دادیم. مربیان فصل قبل نیز همگی در این مدت تمرینات خود را با تیم‌های دیگر آغاز کرده بودند یا مشغول فعالیت‌های دیگر بودند.
او با اشاره به اولین بازی گفت: خوشبختانه اولین بازی ما در مشهد است و امیدواریم بتوانیم در شهر خودمان اولین امتیاز را کسب کنیم. مس کرمان حریفی سرعتی است و امیدوارم بتوانیم به‌خوبی و با قدرت مقابل آن‌ها حاضر شویم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->