سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

انتخاب رنگ خانه، کار این زوج را به طلاق کشاند!

  • کد خبر: ۸۵۷۵۹
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۲
انتخاب رنگ خانه، کار این زوج را به طلاق کشاند!
زن و شوهر جوان برای دادخواست طلاق به دادگاه خانواده مراجعه کردند. یک دعوای ساده آنها را به دادگاه خانواده کشاند. درگیری بر سر انتخاب رنگ خانه باعث شد این زوج تصمیم به طلاق بگیرند. وقتی ماندانا متوجه شد، شوهرش رنگ خانه را به دلخواه خودش انتخاب کرده، دیگر حاضر به ادامه زندگی مشترک نشد.

به گزارش شهرآرانیوز، این زن وقتی در مقابل قاضی دادگاه خانواده قرار گرفت، درباره ماجرای زندگی‌اش گفت: شوهرم مرد خودخواهی است؛ آنقدر خودخواه که زندگی‌مان را نابود کرد. من و سپند تصمیم گرفتیم خانه‌مان را رنگ کنیم و از همانجا متوجه شدم شوهرم تا چه اندازه مردی خودخواه و خودرایی است و زندگی در کنار او فایده‌ای ندارد. من همیشه دوست داشتم رنگ خانه‌مان آبی و طوسی باشد و از روزی که تصمیم به انجام این‌کار گرفتیم به شوهرم گفتم که دوست دارم رنگ دیوارهای خانه آبی و طوسی باشد ولی سپند کاری کرد که به‌شدت شوکه شدم. او روزی که قرار بود خانه‌مان رنگ شود، مرا به خانه پدرم فرستاد و گفت وقتی که کار رنگ تمام شد دنبالت می‌آیم. من هم با کلی ذوق به خانه پدرم رفتم و پس از چند روز سپند به دنبالم آمد.

در حالیکه به‌شدت خوشحال بودم به خانه‌مان رفتم اما آنجا شوکه شدم. سپند بدون اینکه به من بگوید کل خانه را رنگ کرم زده بود. یعنی همان رنگی که خودش دوست دارد. آنقدر تعجب کردم که همانجا با شوهرم درگیر شدم. باورم نمی‌شد که تا این اندازه مرا نادیده گرفته باشد. موضوع رنگ خانه نیست، مساله خودخواهی شوهرم است؛ اینکه مرا ندید و نظر من برایش مهم نبود. خیلی فکر کردم اما بعد از این درگیری دیگر دلم نمی‌خواهد در کنار سپند زندگی کنم. برای همین تصمیم گرفتیم به زندگی مشترکمان پایان دهیم.

در ادامه شوهر این زن نیز به قاضی گفت: آقای قاضی به نظر من رنگ خانه آنقدر موضوع مهمی نبود که همسرم بخواهد به خاطر آن چنین جنجال بزرگی به راه بیندازد. او وقتی خانه را دید به من ناسزا گفت و حتی به خانواده‌ام هم توهین کرد و چنان دعوایی به راه انداخت که شوکه شدم. باورم نمی‌شد به خاطر چنین مساله ساده‌ای، این‌طور رفتار کند. انگار چهره واقعی‌اش را به من نشان داد. برای همین من هم تصمیم گرفتم به زندگی در کنار او پایان دهم. رفتار این زن متعادل نیست و وقتی به‌خاطر چنین مساله ساده‌ای این درگیری را به راه می‌اندازد، حتما در آینده با مشکلات بیشتری مواجه خواهیم شد. تصور می‌کردم ماندانا اگر رنگ خانه را ببیند متوجه می‌شود که چقدر بهتر از رنگی است که خودش انتخاب کرده و حتی از من تشکر می‌کند اما برخورد بدی کرد و بعد هم به خانه پدرش رفت.

در پایان نیز قاضی سعی کرد این زوج را از جدایی منصرف کند ولی وقتی اصرار آنها را دید رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موکول کرد و از این زوج خواست در این مدت با یک مشاوره خانواده صحبت کنند تا شاید مشکل‌شان حل شود.

منبع: جام جم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->