پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید بیش از ۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد کشف و توقیف شد کم فروشی یک نانوایی در مشهد را به پلمب کشاند (۹ فروردین۱۴۰۳) جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) جدی شدن احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران آیین‌نامه دستمزد  ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد ویدئو| توضیحات رئیس سازمان برنامه بودجه درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو (۸ فروردین ۱۴۰۲) فرودگاه‌ها زیر ذره بین نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از ۹ فروردین ماه سهمیه ویژه اقلام اساسی به استان‌های مسافرپذیر تخصیص می‌یابد
سرخط خبرها

سقوط آزاد ارز دیجیتال «اسکویید گیم» در کمتر از چند دقیقه

  • کد خبر: ۸۶۲۶۲
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
  • ۱
سقوط آزاد ارز دیجیتال «اسکویید گیم» در کمتر از چند دقیقه
ارز دیجیتال «اسکویید گیم» که اخیرا وارد بازار شده و رشدی نجومی را تجربه کرده بود، در کمتر از چند دقیقه تقریبا کل ارزش خود را از دست داد.

به گزارش شهرآرانیوز، ارزش رمزارز الهام گرفته از سریال محبوب «اسکویید گیم» دو هفته بعد از آغاز معاملاتش به یکباره فرو ریخت.

بعد از رشد بیش از ۳۱۰ هزار درصدی در کمتر از یک روز، اسکویید تقریبا تمام ارزش خود را از دست داد. این اتفاق زمانی رخ داد که توییتر فعالیت‌های حساب این رمزارز را به دلیل «فعالیت مشکوک» به طور موقت محدود کرد.

لحظه‌ای قبل از فروپاشی قیمت اسکویید، قیمت هر توکن این رمزارز به مرز ۲۸۵۰ دلاری هم رسیده بود. پیش از سقوط قیمت، وبسایت و حساب‌های شبکه اجتماعی این توکن ناپدید شده و حالا هم خبری از برگه سفید رمزارز اسکویید نیست.

این توکن از ۲۰ اکتبر و با ایده رمزارز پرداخت برای باز آنلاینی مشابه با اسکویید گیم معاملات خود را آغاز کرد.

سقوط آزاد ارز دیجیتال «اسکویید گیم» در کمتر از چند دقیقه

با این حال مدتی بعد از فروش، سرمایه‌گذاران قادر به دریافت سود خود نبودند. همین موضوع باعث شد تا هشدار‌ها و پرچم‌های قرمز از سوی صرافی‌ها و تحلیلگران بازار رمزارز‌ها به صدا در بیاید.

فعالان بازار معتقد بودند که این تاکتیک می‌تواند به نوعی یک حفاظت ضد-تخلیه باشد، ولی در برگ سفید این بازی هیچ اشاره‌ای به هرگونه مکانیزم کنترل بازار نشده است. به همین دلیل است که هشدار‌ها برای سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال به صدا درآمده است. علاوه بر این اعضای تیم توسعه این ارز دیجیتال هم هیچ سابقه‌ای ندارند و حتی نمی‌توان فهمید که این اسامی آیا واقعا وجود دارند یا خیر.

به هر حال به نظر می‌رسد عمر این رمزارز هم، مانند دیگر رمزارز‌هایی که بدون پشتوانه با رشد‌های نجومی یک شبه مواجه شدند، به سر آمده است. اسکویید گیم با قیمت ۰٫۰۰۲۸ دلاری در حال معامله بوده و ارزش بازارش به کمتر از دو میلیون دلار رسیده است.

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
0
0
سلام من در حال حاضر میتونم خریدفروش انجام بدم موفق باشید
SQUID
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->