علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

‌می‌خواهید بهتر بدوید؟ حواستان را پرت کنید!

  • کد خبر: ۸۶۴۱۲
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
‌می‌خواهید بهتر بدوید؟ حواستان را پرت کنید!
تمرکز بر صدا‌ها و مناظر خارجی موجب می‌شود دویدن راحت‌تر شود و عملکرد افزایش پیدا کند. برای اینکه دویدن راحت‌تر به نظر برسد، سعی کنید به هر چیزی به جز بدن خود توجه کنید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ تمرکز بر صدا‌ها و مناظر خارجی موجب می‌شود دویدن راحت‌تر شود و عملکرد افزایش پیدا کند. برای اینکه دویدن راحت‌تر به نظر برسد، سعی کنید به هر چیزی به جز بدن خود توجه کنید. این توصیه مبتنی بر مطالعه جدیدی درباره راه‌هایی است که در آن نحوه تمرکز ما حین تحرک می‌تواند روی احساس ما تأثیر داشته باشد.

به گزارش نیویورک تایمز، مطالعه جدید کوچک و شامل دوندگان زن مبتدی بود، اما یافته‌ها نشان می‌دهد هرچه دوندگان بیشتر به بدن خود توجه کنند، دوندگی آن‌ها می‌تواند از نظر جسمی و روانی خسته کننده‌تر شود. برعکس، هرچه دوندگان حواس خود را از کاری که بدنشان انجام می‌دهد، بیشتر پرت کنند، دویدن ممکن است برای آن‌ها راحت‌تر و عملکرد آن‌ها بهتر شود. این یافته‌ها می‌تواند برای بسیاری از دونده‌های حرفه‌ای و همچنین می‌تواند برای هریک از ما که می‌خواهیم بدانیم چگونه تمرینات خود را تا حد ممکن تحمل پذیر کنیم، مفید باشد.

همان طور که بیشتر ما از روی تجربه می‌دانیم، ورزش همیشه به شکل نامحدود سرگرم کننده نیست، وقتی شروع به حرکت می‌کنیم و ضربان قلب و تنفس ما سریع می‌شود و عضلات ما خسته می‌شوند، ورزش می‌تواند از نظر جسمی ناراحت کننده باشد. اگرچه هنوز به طور کامل مشخص نیست که بهترین روش کنار آمدن با این ناراحتی چیست، به طوری که بتوانیم انگیزه خود را حفظ کنیم و درنهایت در ورزش یا فعالیت انتخابی خود بهتر شویم.

بسیاری از مربیان و همراهان ورزش به شما می‌گویند به آنچه درون بدن شما اتفاق می‌افتد و روی فیزیک بدن خود تمرکز کنید. همچنین، ممکن است به شما گفته شود که حین حرکت به نفس‌های خود گوش کنید یا تعداد قدم‌های خود را در هر دقیقه بشمرید یا درباره فرایند بلند کردن زانو با هر گام فکر کنید، اما برخی از پژوهش‌های انجام شده روی ورزشکاران نشان می‌دهد توجه جدی به بدن و مکانیسم‌های آن ممکن است راه نادرستی برای حرکت راحت‌تر و داشتن حس بهتر حین ورزش باشد.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->