واژگونی خودرو در مه‌ولات یک کشته و یک مصدوم در پی داشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد سه دستگاه خودرو حادثه آفرید| نجات راننده محبوس در پراید توسط آتش‌نشانان حریق مغازه در خیابان عیدگاه اطفا شد (۱۲ اردیبهشت)+عکس انحراف مینی بوس در تبریز هشت مصدوم برجای گذاشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله افراد ناشناس به پزشکان در کرخه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جاعلان اسناد دولتی در غرب تهران دستگیر شدند (۱۲ اردیبهشت) راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند
سرخط خبرها
با انتشار یک پست در اینستاگرام،

آذری جهرمی به تشریح «حادثه خودسوزی در وزارتخانه» پرداخت

  • کد خبر: ۸۶۵
  • ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰
آذری جهرمی به تشریح «حادثه خودسوزی در وزارتخانه» پرداخت
محمد جواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در اینستاگرام به تشریح حادثه ظهر امروز در ساختمان مرکزی وزارتخانه پرداخت.

به گزارش شهرآرانیوز، وزیر ارتباطات در پست اینستاگرامی خود با تاکید بر اینکه در لحظه وقوع حادثه، همراه رئیس جمهور روحانی در جلسه مشترک وزرای ارتباطات آسیا اقیانوسیه حاضر بوده ، بیان داشت: چندی پیش و در ملاقاتهای مردمی،  ایشان (فردی که اقدام به خودسوزی کرده است) به بنده مراجعه کرد. می‌گفت که یکی از شرکتهای خصوصی اینترنتی با او بدعهدی کرده و او که تولید کننده کابینتهای فیبرنوری منازل است، ضرر زیادی کرده است. پرسیدم شکایت کردی؟ گفت قرارداد فی‌مابین حق را به شرکت اینترنتی می‌دهد اما در حرف قرار ما با آن شرکت چیز دیگری بوده است.

 

آذری جهرمی افزود: به جهت دادخواهی ایشان همان موقع و در حضور ایشان با مدیرعامل آن شرکت اینترنتی تماس گرفتم. ایشان گفت داوری بنده را قبول دارد. وقتی طرفین به داوری بنده رضایت دادند، به جهت بررسی تخصصی، موضوع را به جناب آقای مهندس رستگار، رئیس سندیکای تولیدکنندگان تجهیزات مخابراتی که از قدمای صنعت ارتباطات هستند ارجاع دادم و ایشان هم لطف کردند و این حکمیت را پذیرفتند. طرفین در جلساتی مستندات را به حَکَم ارائه و در نهایت نظر ایشان به صورت مکتوب ارائه شد. به طرفین اعلام شد نظر داوری وزیر همین است که آقای رستگار گفته‌اند و مطابق آنچه عهد کردید؛ عمل کنید.

مقام عالی وزارت ارتباطات در ادامه یادآور شد: متاسفانه آنچه را در ابتدا عهد کردند عمل نکردند.انصافا توان این تولیدکننده در حد این ضرر نبود؛ صادقانه در عرصه تولید وارد شده بود و عدم رعایت اصول اولیه حقوقی و عدم آشنایی با مذاکرات تجاری در قراردادش و بسنده کردن به مذاکرات شفاهی نیز حاکی از همین موضوع بود.

عضو هیات دولت با اشاره به اینکه، براساس قانون؛ وزارت ارتباطات شانیت حقوقی برای ورود به این نوع اختلافات را ندارد خاطر نشان کرد : آنچه تلاش شده است، از باب ریش سفیدی و حل اختلاف بود.

آذری جهرمی افزود: مدیر شرکت تولید کننده که حتما تحت استرس و فشار اقتصادی بوده امروز به وزارتخانه مراجعه کرده است، با برهم زدن محیط متاسفانه اقدام به خودسوزی کرده است. با هوشیاری نگهبانان ساختمان آتش سریعا خاموش می‌شود و به وی آسیبی نمی‌رسد. با توجه به عدم اطلاع نگهبانان از ماجرای ایشان و تصور اقدام ضدامنیتی، وی تحویل نیروی انتظامی شده است.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: با اطلاع از موضوع؛ طی تماس سریع با تهران، یکی از مدیران وزارتخانه را مامور کردم تا ابتدا نسبت به هماهنگی با نیروی انتظامی برای رفع بازداشت وی اقدام کنند، ثانیا با توجه به اتفاقات روی داده از شرکت اینترنتی بخواهند با نظر صادر شده توسط حَکَم نسبت به رفع این اختلاف اقدام کنند.

مقام عالی وزارتخانه در خاتمه با اشاره به شرایط سخت اقتصادی یادآور شد: همه‌باهم باید هوای یکدیگر را داشته باشیم. امیدوارم اختلاف این دو شرکت سریع حل و فصل گردد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->