شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی پخش زنده بازی ایران و کویت در جام ملت‌های فوتسال آسیا + تماشای آنلاین واکنش پتروشیمی خلیج‌فارس به خرید استقلال + عکس زمزمه برکناری علی خطیر بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس ارزش سهام استقلال و پرسپولیس چقدر است؟ ۳ ماه فرصت تا تجهیز داوران به دانش استفاده از وی‌ای‌آر | ورزشگاه‌ها هنوز آماده نیست علی هیبتی کیست | همه چیز درباره محرومیت مادام العمر رزمی کار ایرانی + ویدیو سیدحسین حسینی دیدار مقابل تراکتور را از دست داد اعلام رای کمیته انضباطی برای دانیال اسماعیلی فر جدایی سیدجلال از پرسپولیس کلید خورد؟ اوسمار در پرسپولیس ماندنی شد
سرخط خبرها

میلیچ فقط یک هفته به استقلال فرصت داد

  • کد خبر: ۸۶۸۶۳
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
میلیچ فقط یک هفته به استقلال فرصت داد
مدافع-هافبک کروات استقلال که به تازگی از این باشگاه جدا شده به تازگی پیغام داده که باشگاه سابقش فقط یک هفته برای راضی کردن او فرصت دارد و گرنه اقدام به شکایت از طریق فیفا قطعی است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، هرویه میلیچ از خلف وعده مسئولان استقلال درپرداخت برخی مطالباتش به شدت ناراحت است. این دلخوری درحالی رسانه‌ای شده که برخی منابع خبری نزدیک به استقلال مدعی شده اند که میلیچ حقوقش را گرفته و فقط جریمه دیرکرد حقوقش باقی مانده است. بازیکن سابق استقلال دراین باره حرف‌های تازه‌ای دارد: «دوست نزدیکم که در ایران است دوبار به باشگاه مراجعه کرده و راجع به این موضوع دو جلسه برگزار شد و صحبت‌هایی شد، ولی هیچ توافقی به صورت رسمی انجام نشد و نامه‌ای برای من ارسال نشد. من می‌دانم که تیم مدیریتی جدید خیلی برای باشگاه زحمت می‌کشند و تاکنون کار‌های خیلی بزرگی را انجام داده اند. ولی راجع به پرونده من هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده و مثل سابق وعده وعید‌هایی به من داده شده است. من منتظرم و نمی‌خواهم هواداران استقلال از من ناراحت شوند. ولی به من هم حق بدهند مثل همیشه با آن‌ها صادق باشم و شاید یک جایی صبر من تمام شود و متأسفانه برخلاف میلم مجبور شوم پرونده را به فیفا ارجاع دهم. با توجه به شرایط موجود  خیلی محتمل و ممکن است که یک هفته دیگر ازاستقلال شکایت کنم. تاکنون جواب آن‌ها به من این بوده که اولویت‌های دیگری دارند و به آن موضوعات رسیدگی می‌کنند. ولی فکر می‌کنم موضوع من بیشتر از ۲۰ دقیقه وقت نبرد تا به توافق برسیم. تاکنون نیز من مدتهاست که من منتظر آن ۲۰ دقیقه هستم.» میلیچ درحالی تهدید به شکایت کرده که حاضراست با توافقات تازه حتی به باشگاه استقلال تخفیف هم بدهد: «صد البته من این موضوع را مطرح کرده ام که با باشگاه کنار می‌آیم و تخفیف خواهم داد که راجع به این مسئله نیز با باشگاه صحبت شد فقط مشکل باشگاه این است زمانی که من به آن‌ها می‌گویم میزان طلب من را محاسبه کنید، از این کار امتناع می‌کنند. البته من نمی‌خواهم راجع به اعداد و ارقام صحبت کنم، اما باشگاه به خوبی در مورد جرایم و پاداش‌ها می‌داند، ولی تاکنون به بهانه‌های مختلف امتناع کرده اند. تا جایی که می‌شد من درک کردم و با باشگاه کنار آمدم. من مدام با تیم راه آمدم و نشان می‌دادند که می‌خواهند با من توافق کنند، ولی در عمل اتفاقی رخ نمی‌دهد و شاید من در نهایت مجبور شوم به سراغ فیفا بروم و از آنجا کمک بخواهم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->