برخورد جدی پلیس در خصوص توزیع ۷۰ تن گوشت مغولستانی آخرین خبر‌ها از وضعیت زائران ایرانی در گرمای ۵۰ درجه عربستان (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) آتش سوزی یک کارگاه تولید مبلمان در جاده کلات (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) «آرامش در شهر» سایه افکند| جمع آوری ۴۶۰ معتاد متجاهر در مشهد یک فوتی در ریزش منزل مسکونی در چناران (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + فیلم توضیحات پلیس تهران بزرگ درباره حادثه جوادیه به‌هم‌ریختگی در پیش‌فروش بلیت قطار‌ها همچنان ادامه دارد آخرین اخبار از عملیات جست‌و‌جوی مفقودین معدنِ شازند (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + عکس پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٢٨ خرداد ١۴٠٣) | وزش باد شدید همراه با گردوخاک افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی به زمان دیگری موکول شد مواقعی که سگ‌گزیدگی باعث مرگ می‌شود + نظر دامپزشکان آیا زمان واریز معوقات حقوق فروردین ۱۴۰۳ بازنشستگان تامین‌اجتماعی مشخص شد؟ سایه تورم بر سرِ بازنشستگان | نقدی بر اجرانشدن ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی برخورد ۲ خودرو سواری در جاده اسفراین یک فوتی و ۲ مصدوم برجا گذاشت آپارتمان‌نشینی، نور خورشید و کمبود ویتامین دی! قتل غیرعمد با تماس یک مزاحم! حادثه در یک شهربازی| حدود ۳۰ نفر از چرخ‌وفلکِ وارونه، آویزان ماندند مرگ ۶ حاجی بر اثر گرمازدگی اغفال دختر جوان با شگرد ازدواج و مهاجرت به اروپا توسط شاگرد قهوه‌خانه تصادف پژو ۴۰۵ در روستای بوژان نیشابور پنج مصدوم برجا گذاشت (۲۷ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نجات ۳ نفر از خانه آتش گرفته در مشهد

  • کد خبر: ۸۷۳۶۹
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
نجات ۳ نفر از خانه آتش گرفته در مشهد
با تلاش نفس گیر نجاتگران و مأموران اطفایی آتش نشانی مشهد چند شهروند گرفتار شده در آتش یک خانه، از مرگ نجات پیدا کردند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ با تلاش نفس گیر نجاتگران و مأموران اطفایی آتش نشانی مشهد چند شهروند گرفتار شده در آتش یک خانه، از مرگ نجات پیدا کردند.
به گفته مدیر منطقه ثامن سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مشهد، در پی اعلام خبری مبنی بر آتش سوزی یک خانه مسکونی به سامانه ۱۲۵، بلافاصله تیم‌های اطفای حریق و امداد و نجات ۲ ایستگاه آتش نشانی به همراه عوامل اورژانس و پلیس خود را به محل حادثه در محله چهنو واقع در بولوار شهید شیرودی مشهد رساندند.

آتشپاد سوم، مجید فرهادی، بیان کرد: با حضور مأموران در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد که کانون حریق طبقه دوم یک آپارتمان مسکونی است که ساکنان این واحد در میان حجم زیادی از آتش و دود گرفتار شده بودند.

این مقام مسئول افزود: آتش نشانان با اطلاع از محبوس شدن افراد در میان آتش بلافاصله وارد عمل شدند و برای نجات جان ۳ شهروند مشهدی به دل آتش زدند. عملیات نجات محبوسان این حادثه ادامه داشت تا اینکه زنی جوان به همراه ۲ فرزند پسرش از میان حجم زیادی از دود و آتش نجات یافتند.
فرهادی ادامه داد: خوشبختانه به هیچ یکی از محبوسان در این آتش سوزی آسیبی نرسیده و حال آن‌ها خوب است. مأموران اطفایی پس از نجات جان ساکنان خانه آتش گرفته حریق را مهار کردند و فرو نشاندند. علت این آتش سوزی در دست بررسی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->