سرخط خبرها

فیلم و سریال جدید نتفلیکس از کارگردان مشهور ژاپنی

  • کد خبر: ۸۷۴۷۸
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱
فیلم و سریال جدید نتفلیکس از کارگردان مشهور ژاپنی
کارگردان ژاپنی فیلم تحسین شده «دزدان فروشگاه» در حال ساخت یک فیلم و یک سریال برای شبکه نتفلیکس است.

به گزارش شهرآرانیوز، هیروکازو کورئیدا، کارگردان مشهور ژاپنی برنده نخل طلای فیلم «دزدان مغازه»، در حال توسعه پروژه‌های متعدد برای نتفلیکس است.

او در حال حاضر، مشغول ساخت یک فیلم پرهزینه است که آن را کارگردانی خواهد کرد و در کنار آن، یک سریال که در آن مجری برنامه و کارگردان برخی قسمت‌هاست، می‌سازد. این اقدامات برنامه فعلی نتفلیکس را گسترش می‌دهد تا محتوای ژاپنی اکشن زنده خود را افزایش دهد که برای موفقیت در بازار محلی بسیار مهم است و همچنین به طور فزاینده‌ای توسط مخاطبان بین‌المللی تماشا می‌شود.

کورئیدا جزئیات کمی از موضوع پروژه‌ها را ارائه کرد، اما در یک پیام ویدئویی به نمایشگاه جشنواره نتفلیکس ژاپن در سال ۲۰۲۱ در روز چهارشنبه مقیاس آن‌ها را توصیف کرد.

کورئیدا در این جشنواره گفت: من و نتفلیکس در حال همکاری برای ساخت یک سریال درام و یک فیلم با بودجه کلان هستیم که با کار‌های قبلی من متفاوت است. شما هنوز باید کمی صبر کنید تا آن‌ها تمام شوند و به شما تحویل داده شوند. عناصر متفاوتی از عناصر موجود در فیلم‌های تئاتر را به کار می‌برم و سعی می‌کنم آثار هیجان‌انگیزی خلق کنم. لطفاً منتظر آن‌ها باشید. احتمالاً مقیاس فیلم جدید با فیلم‌هایی که قبلا ساخته‌ام متفاوت خواهد بود. همچنین، اگر من با نتفلیکس همکاری نمی‌کردم، سریال درام محقق نمی‌شد.

وی همچنین افزود: من تنها کارگردانی نیستم که در حال حاضر روی این سریال درام کار می‌کنم. من مسئولیت کارگردانی اصلی را به عنوان مجری برنامه بر عهده دارم و خودم چندین قسمت را کارگردانی خواهم کرد، اما این بار سعی می‌کنم کارگردان‌های جوان را به کار بگیرم و با آن‌ها کار کنم. این هم برای من جذابیت زیادی دارد تا روی این پروژه کار کنم.

کورئیدا که خود را در کشور خود یک خارجی نامیده است، قبلاً تمایل خود را برای نظارت بر استعداد‌های رو به رشد ژاپنی نشان داده است. در سال ۲۰۱۸، او به عنوان تهیه کننده «ده سال ژاپن»، یک فیلم همه جانبه که در آن از فیلمسازان خواسته می‌شود کشورشان را در ده سال آینده تصور کنند، وارد صحنه شد.

این غول استریم جهانی موفقیت قابل توجهی در آسیای شرقی داشته است، اما برای دستیابی به موفقیت در ژاپن و کره جنوبی مجبور شده است به عمق محتوای محلی بپردازد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->