نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاج‌فیروز: ثبت‌نام مجدد برای انتخابات هیات فوتبال خلاف قانون است تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی
سرخط خبرها

بازگشت نوراللهی به پرسپولیس صحت دارد؟

  • کد خبر: ۸۷۵۵۱
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
بازگشت نوراللهی به پرسپولیس صحت دارد؟
بحث بازگشت احمد نوراللهی به پرسپولیس باز هم در صدر اخبار این روزهای باشگاه سرخ قرار گرفته است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، بعد از اینکه صحبت‌های ضد و نقیضی در خصوص آینده احمد نوراللهی در تیم شباب الاهلی دبی به گوش رسید و اعلام شد که قرار است مسئولان باشگاه جلال الدین ماشاریپوف ازبکستانی را جای نوراللهی جذب کنند صحبت‌هایی در خصوص بازگشت احتمالی نوراللهی به پرسپولیس مطرح شد.

 

به خاطر همین تصمیم گرفتیم تمام زوایا و اتفاقاتی که می تواند در بازگشت احتمالی نوراللهی به پرسپولیس دخیل باشد را مورد بررسی قرار دادیم.

 

اگر نوراللهی در شرایط فعلی و در جریان فصول فوتبال ایران و امارات قراردادش را فسخ کند آن وقت به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند به هر تیمی برود. با این وجود جذب نوراللهی در جریان فصل فعلی برای پرسپولیس شدنی است.

 

البته اگر مسئولان باشگاه شباب الاهلی بخواهند با پول رضایتنامه نوراللهی را صادر بکنند آنوقت کار برای پرسپولیس کمی سخت‌تر می‌شود، چون مانند ماجرای شهریار مغانلو و سپاهان ممکن است مقصد نوراللهی پرسپولیس نباشد.

 

در همین خصوص شنیده‌ها حاکی از آن است که اگر جدایی نوراللهی به عنوان بازیکن آزاد از شباب الاهلی قطعی شود پرسپولیس برای جذب او اقدامات خود را انجام خواهد داد، چون هم باشگاه پرسپولیس احمد نوراللهی علاقه دارند تا دوباره با یکدیگر همکاری کنند.

 

البته در این بین با وجود اینکه هر باشگاه در فاصله پنجره نقل و انتقالاتی تابستان و زمستان فقط می‌تواند سه بازیکن آزاد جذب کند با جذب دو بازیکن ازبکستانی پرسپولیس فقط می‌تواند یک بازیکن آزاد دیگر جذب کند. به این ترتیب در صورت آزاد شدن نوراللهی جذب مهاجم خارجی آزاد برای پرسپولیس تا نیم فصل عقب می‌افتد و در آن زمان در صورت نیاز بازیکن خارجی جذب خواهد شد.

 

یک نکته دیگر وجود دارد که اگر پرسپولیس بتواند نوراللهی را جذب کند و احتمال اینکه بخواهد کلاً یک مهاجم خارجی دیگر بگیرد بسیار ضعیف خواهد بود. هر چه هست جذب سهمیه سوم بازیکن آزاد پرسپولیس کاملا به آینده و شرایط احمد نوراللهی بستگی دارد و به خاطر همین ممکن است این اتفاق چند هفته‌ای عقب بیفتد تا وضعیت نورالهی مشخص شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->