شهرداری مشهدمقدس به عنوان دبیرخانه کمیته خلاقیت و نوآوری کلانشهر‌ها فعالیت خواهد کرد ۱۴۵ میلیارد تومان مطالبات مراکز طرف‌قرارداد تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی پرداخت شد علت دود غلیظ در مترو مشهد چه بود؟ برنامه‌ریزی شهرداری مشهد برای حمایت از خلاقیت و نوآوری ترافیک در بزرگراه‌های مشهد | فوت عابر پیاده درتصادف با سواری در بولوار مصلی (۵ اردیبهشت ماه۱۴۰۳)  دیدار شهردار مشهد با معاونین وزارت اقتصاد و دارایی به منظور افزایش تعاملات فیمابین بیست و دومین جلسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد + فیلم (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض تجدید بنا‌های تجاری در مشهد ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگه‌داری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد اراده قاطعی برای توقف فعالیت پیمانکار معدن دیزدر وجود ندارد | چوب حراج به میراثی ۴۰۰۰ ساله معضل تجمع مراکز درمانی در  احمدآباد مشهد با ابزار‌های تشویقی حل می‌شود استاندار خراسان رضوی: روح معنوی اسلام در بناها بروز می‌کند طراحی داشبورد مدیریتی جرائم و تخلفات شهری در مشهد | اولین داشبورد جرائم شهری در کشور آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین دهکده مدرن ورزشی شرق کشور در مشهد افزایش تعداد عرضه کنندگان لباس‌های مستعمل در مشهد درباره شکل‌گیری بولوار شهید قرنی مشهد| قصه ۶۰ ساله «قرنی» تاسیس چند مرکز خلاقیت و نوآوری تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر در مشهد تخصیص ۴‌میلیارد تومان برای بهسازی پیاده‌رو‌های برخی محلات منطقه ۳ شهرداری مشهد
سرخط خبرها

دومین رویداد راهکارمحور «آینده منابع انسانی» در کارخانه نوآوری مشهد برگزار شد

  • کد خبر: ۸۷۶۲۴
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
دومین رویداد راهکارمحور «آینده منابع انسانی» در کارخانه نوآوری مشهد برگزار شد
گزینش، نگهداشت و جذب نیروی انسانی به‌عنوان سرفصل‌های دومین رویداد آینده منابع انسانی است که هدف آن ترویج دانش مدیریت منابع انسانی برای مدیران کسب‌وکارهای کوچک و متوسط است.

طنین همتی|شهرآرانیوز، دومین رویداد راهکارمحور با عنوان آینده منابع انسانی با حضور مدیران کسب‌و‌کارها، مدیران و کارشناسان منابع انسانی با هدف گسترش فرهنگ منابع سازمانی در شرکت‌ها و سازمان، پنجشنبه ۲۰آبان در کارخانه نوآوری مشهد برگزار شد. علی جاهدی، مدیر بخش ICT پارک علم و‌ فناوری خراسان رضوی و رئیس دبیرخانه استارتاپ‌های استان خراسان رضوی در این همایش، گفت: در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که ماشین‌آلات و‌ منابع فیزیکی و لزوما منابع مالی ارزش‌آفرینی را تسهیل یا ممکن نمی‌کند و آن‌چیزی که اکنون منبع اصلي شرکت‌های دانش‌بنیان یا غیر‌تکنولوژیک است، منابع انسانی است و آینده توسعه اقتصادی ما به منابع انسانی گره خورده است. 

وی اضافه کرد: خوشبختانه اکوسیستم کشور به مرحله‌ای رسیده که تعداد شرکت‌ها و کسب‌و‌کارها به‌قدری رسیده است که همه آن‌ها به هم‌تیمی و نقش‌آفرینی افراد متخصص در گروهشان نیاز دارند و بر همین اساس، جایگاه‌های شغلی زیادی درحال ایجاد است که پرکردن آن نیازمند افراد متخصص است. از زاویه‌ای دیگر، در آینده چالشی به نام پیداکردن نیروی انسانی داریم. فرهنگ کار در این نقطه توجه ویژه‌ای می‌طلبد و مسئله بعدي اين است كه رویکردهای نوین برای بهره‌وری و تعامل و جلب همکاری بیشتر اعضای تیم در شرکت‌ها و ارتباط در اين فرایند ايجاد كنيم و اینکه چه سرویس‌هایی به آن‌ها داده شود یا اینکه چگونه آن‌ها را به سازمان وفادار کنیم يا ارتقايشان دهیم.

جاهدی گفت: در دومین همایش آینده منابع انسانی، مدیران منابع انسانی و صاحبان کسب‌و‌کار، کارشناسان سازمان‌ها و علاقه‌مندان به این حوزه حضور دارند و از فرصت‌هاي شغلی که در این حوزه درحال شکل‌گرفتن است، آگاه می‌شوند.
وی تأكيد کرد: در این همایش سه جنس سخنران داریم؛ افرادی که در حوزه منابع انسانی مباحث بنیادی را مطرح می‌کنند، افرادی که قرار است از دل تجربه زیستی خود اطلاعاتی در اختیار ما قرار دهند و دسته سوم سخنران مربوط تکنولوژی‌های استفاده‌شده در این حوزه است.

مصطفی پورعلی، دبیر اجرایی این رویداد، در همایش دومین رویداد منابع انسانی گفت: هدف رویداد، ترویج دانش مدیریت منابع انسانی برای مدیران کسب‌وکارهای کوچک و متوسط است. به‌واسطه حضور در این رویداد، افراد با مفاهیمي جدید در حوزه منابع انسانی و‌ مهم‌تر از آن، با مدیران و کارشناسان منابع انسانی و افراد خبره در حوزه مدیریت منابع انسانی آشنا می‌شوند. این آشنایی باعث می‌شود وارد فضای جدی‌گرفتن بحث منابع انسانی شوند که نتیجه آن مدیریت بهتر سازمان، رضایت شغلی پرسنل و حل‌شدن دیگر مسائل در حوزه منابع انسانی است.

به‌گفته وی، توانمندسازی منابع انسانی به‌عنوان یک رسالت باعث شده است این رویداد ترویجی و رایگان ویژه مدیران شرکت‌ها و مدیران منابع انسانی شکل بگیرد. رویداد بعدی در این حوزه نيز اردیبهشت سال آینده در تهران برگزار می‌شود. گزینش، نگهداشت و جذب نیروی انسانی سرفصل‌های این رویداد است. مجموعه «رشدانا» باتوجه‌به رسالتی که در حوزه منابع انسانی دارد، تمام تلاشش را می‌كند تا حوزه منابع انسانی را در کشور گسترش دهد. هنوز مدیریت منابع انسانی و رسیدگی به امور منابع انسانی به‌عنوان یک موضوع جدی در شرکت‌ها در نظر گرفته نمی‌شود و برگزاری این‌گونه رویدادها به مدیران کسب‌وکارهای خرد و کلان کمک چشمگيري می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->