زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سفر به سوریه، بعد از یک دهه توقف

  • کد خبر: ۸۸۴۴۵
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵
سفر به سوریه، بعد از یک دهه توقف
رئیس سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفته است به محض دریافت ابلاغیه ثبت نام سفر به سوریه اطلاع رسانی و ثبت نام شهروندان آغاز می‌شود.

لاله سادات کوثری | شهرآرانیوز - در پی انتشار خبر رئیس سازمان حج و زیارت کشور مبنی بر ثبت نام سفر به سوریه از نیمه دوم آذر امسال، مدیر حج و زیارت استان اعلام کرد: خراسان رضوی از استان‌های پیشتاز در اعزام زائران به عتبات عالیات و سوریه است. به محض دریافت ابلاغیه ثبت نام به شهروندان اطلاع رسانی و روال ثبت نام‌ها آغاز خواهد شد.

بر اساس تفاهم نامه سال ۲۰۱۵ و متممی که دو سال قبل در سفر متولیان حج و زیارت کشور به سوریه تدوین و آماده شد، موافقت نامه‌ای به امضا رسید تا سالانه ۱۰۰ هزار زائر به سوریه اعزام شوند. روز گذشته نیز رئیس سازمان حج و زیارت کشور گفت: در مرحله نخست اعزام زائران به سوریه با مرکزیت تهران است. البته در صورتی که تعداد متقاضیان زائران استانی به میزان ظرفیت یک هواپیما باشد، امکان اعزام آن‌ها از فرودگاه آن استان نیز وجود دارد.

علیرضا رشیدیان ابراز امیدواری کرد که از ماه آینده و با برقراری سفر به سوریه، بتوان پس از مدت‌ها این سفر زیارتی را از سر گرفت.

به محض ابلاغ اجرا می‌کنیم

مدیر حج و زیارت خراسان رضوی درباره نحوه ثبت نام سفر به سوریه به خبرنگار ما گفت: هنوز در این باره ابلاغی به ما نرسیده است به محض دریافت ابلاغیه، آمادگی اجرا وجود دارد، اما هنوز نقشه پروازی عتبات به دست استان نرسیده است.

جواد شاد ادامه داد: علاقه‌مندان به سفر عتبات عالیات در مرحله اول کار پیش ثبت نام در سامانه‌های مورد تأیید ما را انجام داده اند و به محض وصول نقشه‌های پروازی شرکت‌ها و کارگزاران معتبر برای اعزام معرفی می‌شوند. وی بیان کرد: بعد از اطلاع رسانی شهروندان و زائران می‌توانند با مراجعه به هر یک از شرکت‌های معتبر زمان و نحوه سفر خود را انتخاب کنند.
بر اساس پیش ثبت نام شهروندان در سامانه‌های مورد تأیید حج و زیارت قرار بود سفر هوایی به عتبات عالیات از ۲۵ آبان لغایت ۱۴ آذر آغاز شود. هزینه دو سر هوایی سفر به عتبات نیز مبلغی معادل ۹ میلیون تا ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان از سوی شرکت‌های خدمات مسافرتی اعلام شده است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->