نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

تمجید الکساندر نوری از خط حمله تیم ملی ایران

  • کد خبر: ۸۸۵۹۳
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
  • ۱
تمجید الکساندر نوری از خط حمله تیم ملی ایران
الکساندر نوری، مربی کنونی تیم ملی فوتبال آمریکا به تمجید از خط آتش تیم ملی پرداخته و بازیکنان تیم ملی در این پست را جملگی شاخص و اثر گذار می‌داند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، از زمانی که الکساندر نوری در تیم هرتابرلین در بوندس لیگای آلمان سرمربیگری خود را شروع کرد همواره به عنوان یک گزینه جدی برای حضور روی نیمکت تیم ملی ایران مطرح بوده است. این مربی ایرانی تبار که اکنون به عنوان دستیار در تیم ملی فوتبال آمریکا فعالیت می‌کند درباره خط حمله بسیار قدرتمند تیم ملی ایران می‌گوید:بازیکنانی که در کناره‌ها هم استفاده می‌شوند کیفیت خیلی خوبی دارند؛ جهانبخش، قلی‌زاده و فاز جلوتر آن طارمی و  آزمون کیفیت خیلی خوبی دارند. جهانبخش و قلی‌زاده به لحاظ تکنیکی بسیار سطح بالا و شم گلزنی بالایی هم دارند. قایدی و  صیادمنش هم بازیکنان جوان و آینده داری هستند که می‌توانند به تیم کمک کنند. تنها نیاز به زمان بیشتری برای بازی دارند تا در آینده مثمرثمر باشند.

نوری درباره صعود به جام جهانی نیز این جملات را به زبان آورد:من فکر می‌کنم تیم ملی ما مسلما می‌تواند به جام جهانی صعود کند و با امتیازاتی که کسب کرده و حاشیه امنی که ایجاد کرده می‌تواند خیلی راحت به جام جهانی فکر کند. البته در جام جهانی باید ببینیم که در مقابل حریفانی که مشکل‌تر و قوی‌تر هستند چگونه کار خواهیم کرد. به عنوان مثال ما تنها حریف سرسختی که در گروهمان داشتیم کره جنوبی بود و بازی سختی با کره داشتیم، اما من اعتقاد دارم برابر کره جنوبی هم ما تیم برتر میدان بودیم و آقای عزت‌اللهی و آقای طارمی ضرباتی را به تیر دروازه کره وارد کردند و ما می‌توانستیم با مقداری خوش اقبالی آن بازی را ببریم.

برخی از منابع نزدیک به فدراسیون فوتبال الکساندر نوری را یکی از گزینه‌های مطرح برای تیم ملی فوتبال ایران بعد از جدایی احتمالی اسکوچیچ می‌دانند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرشاد
United States of America
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
0
0
ای کاش الکساندر نوری مربی تیم ملی ایران بشود اسکویچ داره شورشو در میاره کنار گذاشتن طارمی از تیم ملی به هیج وجه قابل قبول نیست
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->