وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش
سرخط خبرها

آخرین خبرها از وضعیت سلامتی رضا فیاضی بعد از ابتلا به کرونا

  • کد خبر: ۸۸۷۱۸
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
آخرین خبرها از وضعیت سلامتی رضا فیاضی بعد از ابتلا به کرونا
فریده علم‌بیگی، همسر رضا فیاضی، بازیگر سینما و تئاتر امروز (۲۹ آبان ۱۴۰۰) از وضعیت عمومی این بازیگر گفته است.

به گزارش شهرآرانیوز - فریده علم‌بیگی همسر رضا فیاضی بازیگر سینما و تئاتر درباره وضعیت سلامتی این بازیگر گفته است: چندی پیش از همسرم تست کرونا گرفته شد و به محض اینکه مشخص شد تستش مثبت است تحت درمان در منزل قرار گرفت، اما بعد از گذشت ۵، ۶ روز متوجه شدیم تنفس ایشان دچار مشکل شده است به همین دلیل به پزشک مراجعه کردیم و پزشکان گفتند ۳۰ درصد از ریه درگیر شده است به همین دلیل بلافاصله آقای فیاضی را بستری کردیم.

وی در ادامه گفته است: همسرم در این مدت در بخش ویژه بود و مجدداً تحت درمان قرار گرفت، اما روز گذشته ۲۸ آبان از بیمارستان مرخص و به منزل منتقل شد. حال عمومی ایشان خدا را شکر بهتر است البته دیروز این وضعیت بهتر بود و امروز کمی سرگیجه دارد با این اوصاف وضعیت عمومی و تنفس خوبی دارد. پزشک همسرم به ما گفت بعد از مرخص شدنش باید ۱۰ روز هم در منزل استراحت کند تا بهبودی کامل پیدا کند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->