تداوم بارش باران در برخی استان‌ها تا اوایل هفته آینده (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) آبلیموی تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟ | باور‌های اشتباه مردم درباره آبلیمو‌های سنتی تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده سرماخوردگی‌ها کروناست تاکید معاون استاندار خراسان‌رضوی بر راه‌اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب سومین رستوران متخلف در طرقبه‌شاندیز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد مجازات افشای اسرار بیماران از طرف پزشک چیست؟ مرگ دلخراش خاله ۱۴ ساله به دست خواهرزاده ۵ ساله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) شتر، عامل مصدومیت ۸ نفر در تصادف ۴ تریلی در جاده طبس - اصفهان سربازان امریه می توانند در آتش نشانی خدمت کنند وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود رئیس سازمان بهزیستی: هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست عجیب و غریب‌ترین سفارش‌ها برای عمل‌های زیبایی پشت پرده تیپ‌های عجیب و آویزهای غریب سر و صورت نوجوانان قتل و سوزاندن جسد پدر به دست دختر شیطان صفت کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳ جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان اعلام شد
سرخط خبرها

با این سه راهکار، بدون گرسنگی و ورزش وزن کم کنید!

  • کد خبر: ۸۸۸۴۲
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
با این سه راهکار، بدون گرسنگی و ورزش وزن کم کنید!
خیلی‌ها عاشق غذا خوردن هستند و از گرسنگی متنفرند. حتی فرصت ورزش کردن هم ندارند و به همین دلیل گمان می‌کنند نمی‌توانند لاغر شوند، اما خوشبختانه این‌گونه نیست. بدون تحمل گرسنگی و عدم نیاز به ورزش هم می‌توان لاغر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، ما در اینجا چندین راه جایگزین برای کاهش وزن آسان بدون ورزش کردن یا گرفتن رژیم‌های سخت برای شما پیدا کرده‌ایم. با ما همراه باشید:

راه‌های آسان کاهش وزن

‌۱. نفس کشیدن

با این سه راهکار، بدون گرسنگی و ورزش وزن کم کنید!

 یکی از روش‌های بازسازی کار عادی یک ارگان بدن، تنفس است. از دست دادن وزن با کمک ژیمناستیک تنفسی بدون رژیم غذایی و بدون تمرین فیزیکی طولانی امکان پذیر است. قانون اصلی ژیمناستیک تنفسی این است که شما باید با شکم نفس بکشید نه با سینه. دور کمر لاغر و شکم عضله‌ای و قوی ممکن است، اگر حرکات تنفسی را اصولی و درست انجام دهید.

۲. تنظیم کنتراست آب حمام

با این سه راهکار، بدون گرسنگی و ورزش وزن کم کنید!

این روش بسیار ساده است. درهنگام اتمام حمام، آب را به نوبت سرد و گرم کنید. با دوش کنتراست نه تنها از شر اضافه وزن خلاص می‌شوید، بلکه بیماری‌هایی مانند آریتمی، چاقی، اختلال عملکرد عروقی، فشار خون اولیه و سلولیت را نیز از بین می‌رود. با این حال، چندین مورد منع مصرف نیز وجود دارد. در این روش به طور مثال شما ۴۰ ثانیه با آب سرد (دمای ۷۷-۷۳) دوش گرفته و بعد دمای آب را تغییر داده و به مدت ۴-۳ دقیقه با آب گرم (۱۰۴ فارنهایت) دوش می‌گیرید.

‌۳. ماساژ

با این سه راهکار، بدون گرسنگی و ورزش وزن کم کنید!

ماساژ، حجامت، آب، عسل از بهترین راه‌های مبارزه با چربی هستند. آن‌ها به تکه تکه شدن رسوبات چربی، بهبود گردش خون در جلوی شکم و نرمال کردن حرکات روده کمک می‌کنند. شما می‌توانید این روش‌ها را هم خودتان در خانه و هم در سالن‌های مخصوص انجام دهید. آن‌ها باید به صورت سیستماتیک و چرخه‌ای انجام شوند.

منبع: آخرین خبر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->