سعید ایروانی قاتل و آدم ربا کیست؟ + ماجرای آدم ربایی دختران آخرین آمار کرونا تا ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | فوت ۷۸ بیمار کرونایی و شناسایی ۳۲۲۸ بیمار جدید در ۲۴ ساعت گذشته سقوط هواپیمای تفریحی در ساحل رامسر + عکس فروش وام ازدواج به قیمت ۸۰ میلیون تومان | آیا خریدوفروش وام قانونی است؟ ماجرای آزار معلم بروجردی سرکلاس توسط دانش‌آموزان + فیلم پلمب یک کمپ گردشگری در خراسان‌جنوبی به دلیل رقص مختلط از کجا بفهمیم کرونای اومیکرون گرفته‌ایم؟ قتل پدر به دست پسرش در یکی از روستاهای بدره ایلام خطر ابتلا به کرونا با انباشت آلاینده‌های هوا افزایش می‌یابد ابتلای بالغ بر ۱۴۵ هزار نفر پرستار به کرونا دنیای قمار و شرط‌بندی‌های سیاه در پاتوق‌های زیرزمینی تهران افزایش حقوق ۲ تا ۳ میلیونی فرهنگیان با اعمال رتبه بندی معلمان (۱۸ آذر ۱۴۰۰) با تمام شدن حروف یونانی، سویه‌های بعدی کرونا چگونه نامگذاری می‌شوند؟ ماجرای ریختن گازوئیل پای تک‌درخت نخل در ساحل شنی دَرَک + فیلم و عکس
خبر فوری
با این راهکار‌ها رطوبت بدن را در فصل سرما حفظ کنید
با سرد شدن دمای هوا، مصرف آب آشامیدنی ممکن است کاهش پیدا کند چرا که معمولا به اندازه ماه‌های گرم سال احساس تشنگی نداریم، اما این به معنی آن نیست که بدن در هوای سرد به مایعات کمتری نیاز دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، در حالیکه در ایام سرد سال تعرق بدن کمتر می شود اما رطوبت بیشتری از دست می‌دهد زیرا هوای محیط خشک است و از دست دادن مایعات از طریق ادرار نیز افزایش می یابد.

روزنامه "هندوستان تایمز" در مطلبی به نکاتی اشاره کرده که با رعایت آنها می توان رطوبت بدن را در فصل پاییز و زمستان حفظ کرد:

- برای یادآوری زمان نوشیدن آب ساعت کوک کنید: این کار به شما کمک می‌کند تا منتظر آلارم تشنگی نمانید و در نتیجه به میزان کافی در طول روز مایعات مصرف کنید تا رطوبت بدن حفظ شود.

- مقدار مصرف میوه‌ و سبزی را افزایش دهید: مصرف میوه‌ها و سبزیجات آبدار همچون پرتقال، هندوانه، آناناس، کلم بروکلی و هلو راهکار خوبی برای گنجاندن مایعات بیشتر در رژیم غذایی است.

- مصرف سوپ های خانگی: تهیه سوپ های خانگی به خصوص با سبزیجات و گیاهان فصلی می تواند مصرف روزانه مایعات را افزایش دهد.

- جرعه جرعه آب بنوشید: تشنگی نشانه بدی از کم آبی است. بدن سیگنال‌های تشنگی را تنها زمانی نشان می‌دهد که فرد به سطح بالایی از کم‌آبی رسیده باشد، بنابراین نوشیدن جرعه جرعه آب در طول روز ضروری است.

- همچنین توصیه می‌شود مصرف کافئین را کاهش دهید چرا که مصرف این ماده منجر به دفع آب بیشتری از بدن می شود. 

- در عین حال نیز مقدار مصرف آب را با میزان فعالیت روزانه خود هماهنگ کنید به این معنی که اگر یک روز فعالیت بیشتری دارید بدیهی است که بدنتان آب بیشتری از دست می دهد و در نتیجه باید مصرف مایعات بیشتری در طول آن روز داشته باشید.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} {*End Google Analytics Code*}