سرخط خبرها

آجورلو تهدید به افشاگری کرد| چالش‌های تبلیغات محیطی استقلال در نشست با وزیر

  • کد خبر: ۸۹۰۲۵
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
آجورلو تهدید به افشاگری کرد| چالش‌های تبلیغات محیطی استقلال در نشست با وزیر
مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در نشستی که اخیرا با وزیر ورزش و جوانان داشتند، به مسائل گوناگون اشاره کردند. در این میان آجورلو نسبت به کم کاری برخی افراد در ماجرای تبلیغات محیطی به شدت گله کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ظهر دیروز مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در نشستی مشترک با وزیر ورزش و جوانان شرکت کردند و پیرامون مسائل گوناگون به بحث و تبادل نظر پرداختند. در این نشست هم صدری، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس حضور داشت و هم مصطفی آجورلو که مدیرعامل باشگاه استقلال است. یکی از مباحثی که درباره باشگاه پرسپولیس به بحث و تبادل نظر گذاشته شد، ماجرای طلب کالدرون بود که وزیر ورزش و جوانان نیز پیرامون بدهی به این مربی آرژانتینی مطالبی را به زبان آورد. دیگر موضوعی که درباره باشگاه پرسپولیس پر اهمیت است بحث تعیین مدیرعاملی این باشگاه است که در نشست اخیر حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان قول داد به زودی این موضوع نیز به جمع‌بندی رسیده و مدیرعامل این باشگاه نیز معرفی شود، اما مباحث مربوط به باشگاه استقلال نیز در این نشست به شور گذاشته شد که غالباً به مسائل مالی اختصاص داشت. در این جلسه درباره بدهی کلان باشگاه استقلال به استراماچونی و روند پیگیری این پرونده توضیحاتی از سوی مصطفی آجورلو داده شد. شکایت ۱۸۰ هزار دلاری شیخ دیاباته و همچنین شکایتی که از سوی پادوانی مطرح شده نیز از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود، اما مسأله مهم دیگری که آجورلو روی آن بسیار تأکید دارد و با جدیت پیگیر این موضوع است به ماجرای تبلیغات محیطی بازمی‌گردد. آجورلو که توانسته تا حدی این موضوع را به نفع باشگاه استقلال تغییر دهد در صحبت‌هایی که پیرامون این موضوع داشته به شدت از سنگ‌اندازی برخی جریان‌ها در راه تعلق حق تبلیغات محیطی گله کرده است.

آجورلو که معتقد است صفر تا صد تبلیغات محیطی باید در اختیار باشگاه استقلال قرار بگیرد و این باشگاه متولی اجرای آن باشد، حتی تهدید کرده که اگر افرادی که در این راستا مسئولیت دارند، با باشگاه استقلال همکاری نکنند، او نام آن‌ها را رسانه‌ای خواهد کرد. آجورلو حتی این جملات را به زبان آورد که عده‌ای دوست ندارند آب خوش از گلوی استقلال پایین برود و این تیم روز خوش ببیند. مدیرعامل استقلال حتی به برخی افراد که از دولت قبل مدیریت این موضوع را در اختیار داشته‌اند نیز اشاره و خواستار همکاری صد‌درصدی با باشگاه استقلال شده است. اینکه تهدید مدیرعامل باشگاه استقلال و اظهارات اخیر او که در نشست با آقای وزیر نیز مطرح شده، تا چه اندازه در بهبود اوضاع و تعلق تبلیغات محیطی به باشگاه استقلال اثرگذار باشد، مشخص نیست، اما بدون شک حساسیت مدیرعامل باشگاه استقلال سبب می‌شود در این راه سرعت بیشتری به خرج داده شده و باشگاه استقلال بتواند از حقوق طبیعی خود بهره بگیرد.

نگران بدهی به استراماچونی
شاید یکی از مهم‌ترین دلایلی که سبب شده مصطفی آجورلو موضوع تبلیغات محیطی را جدی‌تر از دیگر مدیران باشگاه استقلال دنبال کند، بدهی بسیار چشمگیر به استراماچونی باشد. حقیقت این است که مدیرعامل باشگاه استقلال در صحبت‌هایی که خارج از جلسه با برخی مسئولان در وزارت ورزش و جوانان داشته نسبت به پیروزی استقلال در پرونده استراماچونی چندان مطمئن نیست و بیم آن دارد که در نهایت باشگاهش در این پرونده با شکست مواجه شود.  
علاوه بر آن بدهی به شیخ دیاباته هم هست و در عین حال شکایت پادوانی قوز بالا قوز شده و افکار مدیرعامل باشگاه استقلال را به شدت آزار می‌دهد. بی‌شک آجورلو به دنبال راهکاری است تا بتواند باشگاه استقلال را از باتلاق فوق خارج کرده و با درآمد‌زایی بیشتر از پس برخی پرونده‌های بجا مانده مالی خارج کند. حجم عظیمی از بدهی‌هایی که باقی مانده، باشگاه استقلال را قطعاً در آینده با چالش مواجه خواهد کرد و چه بسا اگر تا موعد صدور حکم باشگاه استقلال موفق به تأمین بودجه کافی برای رهایی از این بحران نشود، پنجره نقل و انتقالات این باشگاه دوباره مسدود شود که دود آن در چشم بازیکنان و اعضای کادر فنی خواهد رفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->