ریزش دوباره بورس پس از فقط یک روز مثبت | افت شدید ارزش معاملات (۱۷ تیر ۱۴۰۴) برگزاری نمایشگاه انرژی‌های تجدیدپذیر و بهینه‌سازی مصرف برق، برای اولین بار در مشهد فرودگاه مشهد رکورددار بازگشت حجاج | خدمت‌رسانی به بیش از ۱۵ هزار زائر در ۹ روز ۸۵ درصد جمعیت خراسان رضوی زیر چتر کالابرگ هستند بازدید میدانی از بازار گوشت و  مرغ مشهد | قیمت گوشت قرمز در مرز یک میلیون تومان! آیا اعتبار کالابرگ الکترونیک ویژه دهک‌های اول تا هفتم، ماهانه شارژ خواهد شد؟ ریزش قیمت طلا و سکه در مشهد | سکه ۳ میلیون تومان ارزان‌تر شد (۱۷ تیر ۱۴۰۴) افزایش ۴۵ درصدی بهره‌وری زادوولد دام عشایر با اجرای طرح‌های اصلاح نژاد نرخ امروز دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال (۱۷ تیر ۱۴۰۴) | دلار کانال ۹۰ هزار تومان را از دست داد تعادل به بازار برنج می‌رسد خبر پرداخت کالابرگ برای دهک‌های چهارم تا هفتم صحت ندارد انجام پرواز می‌تواند جایگزین مبالغ بلیت‌های ابطال‌شده بشود تاثیر رانندگی اقتصادی روی طول عمر لنت ترمز خرید تضمینی گندم به حدود ۵ میلیون تن رسید رکود دست از سر بازار مسکن برنداشته است دستورالعمل پرداخت خسارت افت قیمت خودرو بازنگری می‌شود مدیر دفتر توزیع برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی: در سال ۱۴۰۴، در بخش خانگی باید ۳۱ مگاوات به شبکه تجدیدپذیر متصل شود قیمت جدید محصولات هایما اعلام شد (تیرماه ۱۴۰۴) قیمت طلای جهانی در بازار امروز (۱۷ تیرماه ۱۴۰۴) اعلام شد | طلای جهانی از حرکت بازماند قیمت امروز میوه و صیفی‌جات اعلام شد (۱۷ تیر ۱۴۰۴) | کرفس در میادین تره‌بار مشهد کیلویی چند؟ تمدید پرداخت تسهیلات تکلیفی تا پایان تیر ماه ۱۴۰۴ آیا افزایش دامنه‌ نوسان صندوق‌های اهرمی‌ باعث جذابیت آن‌ها خواهد شد؟ تحقق هدف ۳ هزار مگاواتی توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر برای خراسان رضوی تا افق ۱۴۰۶ دامنه نوسان صندوق‌های اهرمی از امروز افزایش می‌یابد (۱۷ تیر ۱۴۰۴) سومین مرحله کالابرگ‌ها امروز شارژ می‌شود (۱۷ تیر ۱۴۰۴) بیت کوین در آستانه شکستن سقف ۱۱۰ هزار دلاری | تدلیس ماسک جواب داد رشد ۸ درصدی صادرات کالا از خراسان رضوی در بهار ۱۴۰۴ تخصیص اعتبار کالابرگ الکترونیک دهک‌های چهارم تا هفتم به تعویق افتاد (۱۶تیر۱۴۰۴) گزارش مرکز آمار از کاهش نرخ تورم بخش کشاورزی
سرخط خبرها

وزارت صمت: احراز هویت آگهی‌دهندگان اینترنتی خودرو الزامی نیست!

  • کد خبر: ۸۹۰۵۰
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
وزارت صمت: احراز هویت آگهی‌دهندگان اینترنتی خودرو الزامی نیست!
رییس مرکز تجارت توسعه الکترونیکی اعلام کرد زیرساخت احراز هویت آگهی‌دهندگان باید توسط پلتفرم‌های آگهی ایجاد شود، اما انجام آن توسط آگهی دهندگان اجباری نیست. او تاکید کرد آن‌ها یک سیاست نرم را پیش گرفتند تا دیگر برخلاف ضوابط قبلی الزام آور نباشد و ابلاغیه از سوی وزارت باعث ریزش مشتریان این پلتفرم‌ها نشود.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته گذشته قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی طی نامه‌ای خطاب به روسای مرکز امور اصناف، بازرگانان و اتحادیه کشوری صنف کسب‌وکار‌های مجازی، دستورالعمل ساماندهی آگهی‌های الکترونیکی خودرو را ابلاغ کرد. طبق این ابلاغیه، پلتفرم‌های درج آگهی خودرو موظف شدند تا روی تمامی بستر‌های الکترونیکی خود اعم از وب‌سایت و نرم‌افزار، ۶ قابلیت مهم را ایجاد کنند که یکی از آن‌ها احراز هویت آگهی‌کنندگان خودرو است.

اما اکنون «علی رهبری» تاکید کرد سه مقوله احراز هویت آگهی دهنده، احراز اصالت خودرو، احراز پروانه کسب داشتن آگهی دهنده به صورت اختیاری خواهد بود و با نماد‌های مختلف در آگهی‌ها به نمایش در خواهد آمد: «یک تیک سبز برای آگهی دهنده که تمامی موارد پروانه کسب و کاری دارد به نمایش در بیاید. یک تیک نارنجی نیز وجود دارد برای کسی که فقط آگهی پروانه کسب آن احراز هویت شود.»

به گفته وی شماره بیمه نامه یا سال خودرو نیز باید ثبت شود و از بیمه مرکزی استعلام شود تا چنین خودرویی وجود دارد یا خیر. این هم یک تیک آبی رنگ به خود اختصاص خواهد داد. همه این موارد اختیاری است و باعث ارزشمند شدن آگهی خواهد شد.

رهبری با تاکید بر اینکه ضوابط قبلی همه الزام آور بود، اما این مورد الزامی نیست تا باعث ریزش مشتریان این پلتفرم‌های درج آگهی نشود، گفت:

«در سال‌های گذشته و در شرایط التهاب بازار یک سری آگهی‌های سوری درج می‌شد که اصلا قیمت واقعی را بازتاب نمی‌دانند. آگهی‌های متعدد باعث افزایش قیمت می‌شد و این مسأله بازار را به هم می‌ریخت. راهکار این بود که برای این بازار یک زیر ساخت احراز فراهم کنیم و اگر یکی بخواهد آگهی ثبت کند امکان احراز هویت آن وجود داشته باشد. همچنین اگر آگهی کننده بخواهد تعداد آگهی بالا بزند، از مشتری معمولی خارج شده و دلال یا نمایشگاه دار است. علاوه بر این در برخی مواقع هم خودروی نیست، اما آگهی فروش آن صورت می‌گیرد که باید با این موضوع هم مبارزه کرد.»

به گفته وی آن‌ها از پلتفرم‌ها خواسته‌اند تا شرایط احراز هویت را در سایت‌های خود ایجاد کنند، اما انجام آن را بر عهده فروشنده بگذارند و قابلیت اختیاری بگذارند‌: «باور داریم اگر فرهنگ این مساله ایجاد شود، خیلی بهتر است و به مرور تمامی آگهی دهندگان به این سمت خواهند رفت تا متقاضیان بیشتری برای خرید خودرویشان داشته باشند..»

منبع:دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->