زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

بازیکنان پرسپولیس در آستانه شارژ مالی

  • کد خبر: ۸۹۱۴۴
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
بازیکنان پرسپولیس در آستانه شارژ مالی
ممکن است بازیکنان پرسپولیس قسمتی از قرارداد این فصل خود را دریافت کنند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، با وجود اینکه در آستانه هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشورمان هستیم اما بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس تا امروز فقط ۵ درصد از قرارداد فصل جدید خود را دریافت کردند که همین مسئله باعث ناراحتی و نگرانی آنها شده است.

 

در همین خصوص از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که این احتمال وجود دارد این هفته با امضای قرارداد با کارگزار جدید مبلغی به حساب بازیکنان پرسپولیس وارد شود تا میزان دریافتی آنها برای فصل جدید به ۱۵ تا ۲۰ درصد برسد.

 

این در شرایطی است که عدم دریافت مطالبات سرخپوشان در فصل جدید یکی از مشکلات بزرگ آنها بوده و حتی باعث شده که آنها چندین بار به صورت علنی هم این موضوع را در رسانه ها و فضای مجازی اعلام کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->