نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

فیلم گلایه مادر علی انصاریان از ورزشکاران و اهالی فوتبال

  • کد خبر: ۸۹۴۸۱
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
  • ۲
فیلم گلایه مادر علی انصاریان از ورزشکاران و اهالی فوتبال
مادر علی انصاریان، حدودا یک سال پس از درگذشت فرزندش بر اثر ابتلا به کرونا از ورزشکاران گلایه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مراسم گرامیداشت یاد علی انصاریان بازیگر فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» همزمان با آغاز اکران این فیلم عصر چهارشنبه سوم آذر توسط بنیاد سینمایی فارابی در سینما فرهنگ برگزار شد.

مادر زنده‌یاد علی انصاریان نیز در این مراسم از حضار و برگزارکنندگان این مراسم قدردانی کرد و گفت: همیشه با علی به سینما می‌آمدم و این اولین باری است که بدون او و به تنهایی در سالن سینما حاضر شده‌ام.

وی همچنین با گلایه از اهالی فوتبال گفت: آن روزها که علی بیمارستان بستری بود، اهالی فوتبال می‌آمدند و می‌گفتند ما بعد از علی پسر شما هستیم، اما در این چند ماه هیچکس حتی یک تماس نگرفت.

ویدئو گلایه‌های مادر علی انصاریان از اهالی فوتبال

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
0
0
تا بوده همین بوده مادر من ،،برای چی میگن قدر همدیگه رو بیشتر بدونید پدر خود بنده یک سال پیش فوت کردند همه به من پیام دادند احساس تنهایی نکنی ما هستیم و فلانو .......بخدا قسم فقط دو سه روز اول بود الان جواب سلام منو حتی نمیدن که یک وقت نگم کارم گیر کرده تو همونی هستی که گفتی منم مثل پدرت منم برادر بزرگترت هر کاری داشتی به خودم بگو ،،،دنیا دیگه به درد نمیخوره واقعا به قول آقای مدیری فقط آرزو میکنم زودتر این روزها تموم بشه بمیرم برم گم بشم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
0
0
مگپس خواهر و برادرش چکار میکنن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->