نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

داستان عجیب قهرمان لیگ فوتبال پرو

  • کد خبر: ۹۰۰۹۳
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
داستان عجیب قهرمان لیگ فوتبال پرو
تیم آلیانز لیما پروسه شروع در دسته‌دوم تا قهرمانی در دسته برتر در یک‌فصل مسابقات فوتبال پرو را خیلی زود طی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ تیم «آلیانز لیما» در‌حالی‌که فصل را در دسته دوم شروع کرده بود، در‌نهایت قهرمان لیگ برتر پرو شد! این تیم پرویی یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین تیم‌های لیگ این کشور است که تا‌به‌حال ۲۳‌بار قهرمانی در لیگ این کشور را تجربه کرده بود. این تیم فصل گذشته دچار افت شدیدی شد و در‌نهایت به دسته‌دوم لیگ پرو سقوط کرد تا بعد از ۸۲‌سال به دسته پایین‌تر رقابت‌های لیگ پرو رفته باشد. با‌وجود‌این، این پایان ماجرا نبود و در‌حالی‌که آلیانز‌لیما کار خود را در دسته ۲ آغاز کرده بود، به‌خاطر پرداخت‌نکردن دستمزد‌های بازیکنان باشگاه کارلوس استاین و همچنین قانون‌شکنی‌های این باشگاه، به دادگاه عالی ورزش (CAS) شکایت کرد.

درنهایت دادگاه عالی ورزش بعد از بررسی‌های انجام‌شده رأی به کسر ۲‌امتیاز باشگاه کارلوس‌استاین داد و با کسر این ۲ امتیاز از باشگاه کارلوس‌استاین، وضعیت جدول مسابقات فصل گذشته دچار تغییر شد و آلیانز توانست با یک پله صعود جای کارلوس‌استاین را بگیرد و از سقوط رهایی پیدا کند و به لیگ برتر پرو بازگردد. اما این پایان کار نبود و آلیانز‌لیما با ارائه عملکردی استثنایی در‌نهایت توانست روز گذشته به قهرمانی مجدد در لیگ پرو برسد و بیست‌و‌چهارمین قهرمانی خود را در لیگ پرو جشن بگیرد. با‌این‌اتفاق آلیانز‌لیما توانست اتفاقی منحصر‌به‌فرد را نیز به نام خود ثبت کند. آن‌ها اولین تیمی هستند که در طول یک فصل کار خود را در لیگ دسته‌دوم شروع می‌کنند و کار خود را به‌عنوان قهرمان لیگ برتر به پایان می‌رسانند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->