شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم استارت رسمی المپیک پاریس ۲۰۲۴ از فردا (جمعه ۵ مردادماه ۱۴۰۳) رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید تاریخ و ساعت بازی تیم‌های فوتسال فرش آرا و سن ایچ (جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳) | نبرد هم‌پله‌ها اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! علیرضا رضایی: از اعتبار کشتی خراسان دفاع می‌کنیم نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست
سرخط خبرها

داستان عجیب قهرمان لیگ فوتبال پرو

  • کد خبر: ۹۰۰۹۳
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
داستان عجیب قهرمان لیگ فوتبال پرو
تیم آلیانز لیما پروسه شروع در دسته‌دوم تا قهرمانی در دسته برتر در یک‌فصل مسابقات فوتبال پرو را خیلی زود طی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ تیم «آلیانز لیما» در‌حالی‌که فصل را در دسته دوم شروع کرده بود، در‌نهایت قهرمان لیگ برتر پرو شد! این تیم پرویی یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین تیم‌های لیگ این کشور است که تا‌به‌حال ۲۳‌بار قهرمانی در لیگ این کشور را تجربه کرده بود. این تیم فصل گذشته دچار افت شدیدی شد و در‌نهایت به دسته‌دوم لیگ پرو سقوط کرد تا بعد از ۸۲‌سال به دسته پایین‌تر رقابت‌های لیگ پرو رفته باشد. با‌وجود‌این، این پایان ماجرا نبود و در‌حالی‌که آلیانز‌لیما کار خود را در دسته ۲ آغاز کرده بود، به‌خاطر پرداخت‌نکردن دستمزد‌های بازیکنان باشگاه کارلوس استاین و همچنین قانون‌شکنی‌های این باشگاه، به دادگاه عالی ورزش (CAS) شکایت کرد.

درنهایت دادگاه عالی ورزش بعد از بررسی‌های انجام‌شده رأی به کسر ۲‌امتیاز باشگاه کارلوس‌استاین داد و با کسر این ۲ امتیاز از باشگاه کارلوس‌استاین، وضعیت جدول مسابقات فصل گذشته دچار تغییر شد و آلیانز توانست با یک پله صعود جای کارلوس‌استاین را بگیرد و از سقوط رهایی پیدا کند و به لیگ برتر پرو بازگردد. اما این پایان کار نبود و آلیانز‌لیما با ارائه عملکردی استثنایی در‌نهایت توانست روز گذشته به قهرمانی مجدد در لیگ پرو برسد و بیست‌و‌چهارمین قهرمانی خود را در لیگ پرو جشن بگیرد. با‌این‌اتفاق آلیانز‌لیما توانست اتفاقی منحصر‌به‌فرد را نیز به نام خود ثبت کند. آن‌ها اولین تیمی هستند که در طول یک فصل کار خود را در لیگ دسته‌دوم شروع می‌کنند و کار خود را به‌عنوان قهرمان لیگ برتر به پایان می‌رسانند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->