حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان تمرین استقلال تعطیل شد اوسمار: امیدوارم سال آینده به صدر جدول برگردیم
سرخط خبرها

آجورلو درضیافت ناهار با بازیکنان استقلال: مگر کم و کسری دارید؟

  • کد خبر: ۹۰۴۶۶
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
آجورلو درضیافت ناهار با بازیکنان استقلال: مگر کم و کسری دارید؟
مصطفی آجورلو که در روز‌های اخیر با مصاحبه‌های متعدد خبرساز شده بود در ضیافت ناهار با بازیکنان و مربیان به این نکته مهم اشاره کرده که زیر مجموعه اش هیچ کمی و کسری ندارند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال که در روز‌های اخیر تنش‌های متعددی با سازمان لیگ و حتی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داشته، در نشست صرف ناهار با بازیکنان استقلال به نکاتی اشاره کرده که جالب توجه است. یکی از موضوعات مورد اشاره آجورلو در دیدار با بازیکنان و مربیان استقلال نداشتن کمبود در این باشگاه است. آجورلو در این نشست گفته:  همه چیز برای شما مهیا شده تا با قدرت در مسابقه شرکت کنید. مدیرعامل حریف مدعی شده که ما تیم دوم ایران هستیم، اما به آن‌ها نشان می‌دهیم تیم اول ایران و بهترین تیم آسیا هستیم.

 شما کارتان را انجام بدهید و به هیچ چیز دیگری جر موفقیت فکر نکنید. مگر شما الان چیزی کم و کسر دارید؟ الان همه چیز برای شما مهیا شده تا موفق شوید.

من همه فکر و ذکرم این است که شما دغدغه نداشته باشید. ۱۵۰ میلیارد تومان ما در گروی تبلیغات محیطی است، اما با این وجود من با تمام وجود پشت شما هستم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->