تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه
سرخط خبرها

آجورلو درضیافت ناهار با بازیکنان استقلال: مگر کم و کسری دارید؟

  • کد خبر: ۹۰۴۶۶
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
آجورلو درضیافت ناهار با بازیکنان استقلال: مگر کم و کسری دارید؟
مصطفی آجورلو که در روز‌های اخیر با مصاحبه‌های متعدد خبرساز شده بود در ضیافت ناهار با بازیکنان و مربیان به این نکته مهم اشاره کرده که زیر مجموعه اش هیچ کمی و کسری ندارند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال که در روز‌های اخیر تنش‌های متعددی با سازمان لیگ و حتی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داشته، در نشست صرف ناهار با بازیکنان استقلال به نکاتی اشاره کرده که جالب توجه است. یکی از موضوعات مورد اشاره آجورلو در دیدار با بازیکنان و مربیان استقلال نداشتن کمبود در این باشگاه است. آجورلو در این نشست گفته:  همه چیز برای شما مهیا شده تا با قدرت در مسابقه شرکت کنید. مدیرعامل حریف مدعی شده که ما تیم دوم ایران هستیم، اما به آن‌ها نشان می‌دهیم تیم اول ایران و بهترین تیم آسیا هستیم.

 شما کارتان را انجام بدهید و به هیچ چیز دیگری جر موفقیت فکر نکنید. مگر شما الان چیزی کم و کسر دارید؟ الان همه چیز برای شما مهیا شده تا موفق شوید.

من همه فکر و ذکرم این است که شما دغدغه نداشته باشید. ۱۵۰ میلیارد تومان ما در گروی تبلیغات محیطی است، اما با این وجود من با تمام وجود پشت شما هستم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->