بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد
سرخط خبرها

ملوان صدر لیگ یک را به قشقایی داد

  • کد خبر: ۹۱۳۶۵
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
ملوان صدر لیگ یک را به قشقایی داد
هفته نهم لیگ دسته‌اول با صدرنشینی شاگردان رجب‌زاده به‌پایان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته نهم لیگ‌یک فوتبال ایران با ۷ دیدار از ساعت۱۴ دیروز در شهر‌های مختلف ایران برگزار شد که در مهم‌ترین دیدار تیم فوتبال قشقایی در خانه موفق شد با گل‌های محمد عابدی در دقیقه۴۳ و مرصاد فلاح‌نژاد در دقیقه‌۶ +۹۰ ویستاتوربین را شکست دهد و به صدر جدول رده‌بندی بازگردد.

شاگردان مهدی رجب‌زاده در پایان هفته نُهم با ملوان در امتیاز‌۱۹ برابر شدند و به‌خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به حریفشان، در صدر جدول قرار گرفتند. ملوان که چند‌هفته‌ای به بالانشینی در جدول عادت کرده بود، در خانه در دیداری که با حواشی همراه بود، برابر مس کرمان رده‌ششمی به تساوی ۱ بر ۱ رسید تا شاگردان مازیار زارع صدر جدول را دوباره تحویل قشقایی دهند.

در این دیدار ابتدا مهرداد آوخ در دقیقه۱۴ برای مس گل‌زنی کرد و حمید کاظمی در دقیقه۲۵ با ضربه سر، بازی را به تساوی کشاند. اتفاق عجیب در این مسابقه زمانی رقم خورد که تعدادی از هواداران ملوان پیش از شروع مسابقه خودشان را به روی سکو‌های ورزشگاه رسانده و مشغول تشویق قو‌های سپید انزلی بودند. در‌نهایت با حضور نیروی انتظامی این عده به بیرون ورزشگاه هدایت شدند که همین اتفاق باعث وقفه‌ای نیم‌ساعته در شروع بازی شد. آرمان‌گهر نیز در خانه خود با نتیجه ۲‌بر ۱ خیبر خرم‌آباد را شکست داد تا نخستین شکست خیبر تحت هدایت عبدا... ویسی را رقم بزند.

پیروزی در مقابل خیبر باعث شد تا شاگردان قاسم شهبا در جدول از این تیم سبقت گرفته و با ۱۷‌امتیاز در جایگاه سوم جدول و در فاصله دوامتیازی با صدر قرار بگیرند. سایپا در خانه با نتیجه بدون گل برابر پارس جنوبی جم متوقف شد تا ناکامی‌های نارنجی‌پوشان ادامه پیدا کند. با تک‌امتیاز این بازی، سایپایی‌ها برای چهارمین بازی متوالی در کسب پیروزی ناکام بودند، اما با‌این‌حال شکست ویستا‌توربین در بازی هم‌زمان باعث شد تا در جدول یک پله شاگردان اخباری بالا بروند و با ۱۱‌امتیاز از ۹ مسابقه به رتبه یازدهم جدول صعود کنند.

پارس جنوبی جم نیز که دیروز برای چهارمین دیدار پیاپی شکست‌ناپذیر بود، با سوغات یک‌امتیازی خود از تهران، نه‌امتیازی شد و در جایگاه چهاردهم جدول باقی ماند. رایکا در بابل میزبان استقلال خوزستان بود که با نتیجه ۲‌بر ۱ برابر میهمانش شکست خورد و فرصت نزدیک‌شدن به بالانشینان را از دست دهد. در شهرآورد شهرداری‌ها، ۲ تیم شهرداری همدان و شهرداری آستارا به تساوی ۱ بر ۱ رضایت دادند. تیم فوتبال ماشین‌سازی در اولین تجربه هدایت مسعود حیدرزاده، باز هم نتوانست به نخستین پیروزی‌اش در لیگ‌یک دست پیدا کند و با نتیجه ۲‌بر۲ برابر شمس‌آذر قزوین به تساوی دست پیدا کرد و کماکان با ۲‌امتیاز در قعر جدول رده‌بندی است.

در ادامه بازی‌های این هفته خوشه‌طلایی ساوه در خانه استقلال ملاثانی با یک گل به برتری رسید و به رده نهم صعود کرد. تک‌گل نماینده ساوه را در این دیدار عرفان پورافراز به ثمر رساند. استقلال ملاثانی هم با همان ۷‌امتیاز در رده شانزدهم باقی ماند. در دیگر‌دیدار که از ساعت۱۴:۳۰ و در شهر بوشهر برگزار شد، مس شهر‌بابک با نتیجه بدون گل مقابل شاهین شهرداری بوشهر متوقف شد و با ۱۴امتیاز به رده هفتم صعود کرد. شاهین شهرداری نیز در رده هفدهم باقی ماند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->