ارز اربعین به صورت دینار به زائران پرداخت می‌شود مشترکان برق خانگی خراسان رضوی ۲۷ میلیارد ریال پاداش گرفتند افزایش ۴۰ درصدی صادرات به افغانستان در ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۳ طرح «از مزرعه تا سفره» با هدف تامین کالا‌های پر مصرف مردم در مشهد اجرا می‌شود قیمت موبایل یک روز پیش از انتخابات به چقدر رسید؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد چند؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | دلار در کانال ۶۰ هزار تومان یک روز قبل از انتخابات برخورد با مشاوران املاک قانون‌گریز در مشهد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳.۳ میلیارد تومان تعیین سقف اجاره‌بهای مسکن به کمک مستأجران آمد قیمت امروز خودرو‌های ایرانی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلای جهانی خیز برداشت (۱۴ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره بها در مشهد؛ ۲۵ درصد | میزان افزایش قانونی اجاره بها در مشهد معادل ۷۰ درصد تورم خرداد خراسان رضوی است گزارشی از نمایشگاه تخصصی معدن و زمین شناسی در مشهد ایران خودرو تعدادی از خودرو‌های خود را به روش مزایده به فروش می‌رساند + جزئیات متوسط قیمت مسکن در تهران اعلام شد میوه را امروز گرانتر از این قیمت‌ها نخرید (۱۴ تیر ۱۴۰۳) ماجرای حذف متقاضیان مسکن ملی چه بود؟ هفته آینده، آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) جریمه شرکت مشهدی به‌علت اجرا‌نکردن تعهدات ارزی اظهارنظر‌های بورسی جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه بود؟ دولت سیزدهم ساخت بیش‌از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در خراسان‌رضوی را عملیاتی کرد قیمت گوشت مرغ در بازار مشهد کاهشی است (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بورس، سبزپوش به استقبال انتخابات رفت | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد ارزان شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی با مبلغ ۷ تا ۱۰ میلیون تومان، از کدام موبایل‌ها می‌توان خرید؟ (۱۳ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

سیگنال مثبت برای بیت کوین | میکرواستراتژی حریصانه بیت کوین می‌خرد

  • کد خبر: ۹۱۴۳۷
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶
سیگنال مثبت برای بیت کوین | میکرواستراتژی حریصانه بیت کوین می‌خرد
شرکت هوش مصنوعی و نرم‌افزاری میکرواستراتژی در آخرین خرید خود ۱۴۳۴ بیت‌کوین دیگر به دارایی‌های خود اضافه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، شرکت هوش مصنوعی و نرم‌افزاری میکرواستراتژی در آخرین خرید خود ۱۴۳۴ بیت‌کوین دیگر به دارایی‌های خود اضافه کرد. این اطلاعات از آمار اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا استخراج شده است. این خرید بین ۲۹ نوامبرو ۸ دسامبر رخ داده و ارزش آن معادل ۸۲٫۴ میلیون دلار بوده است. میکرواستراتژی هر بیت‌کوین را معادل ۵۷ هزار و ۴۷۷ دلار خریداری کرده است.

این خرید در حالی رخ داده که هفته گذشته این شرکت اعلام کرده بود که به ازای خرید هفت هزار بیت‌کوین ۴۱۴٫۴ میلیون دلار پرداخت کرده است. میکرواستراتژی می‌گوید حالا ۱۲۲ هزار و ۴۷۸ بیت‌کوین دارد و میانگین قیمت خرید این بیت‌کوین‌ها ۲۹ هزار و ۸۶۱ دلار بوده است. با این حساب در حال حاضر ارزش دارایی‌های بیت‌کوینی این شرکت حدود ۶ میلیارد دلار برآورد می‌شود.

مایکل سیلور، مدیرعامل میکرواستراتژی در توئیتی نوشت: «میکرواستراتژی ۱۴۳۴ بیت‌کوین دیگر با ارزش ۸۲٫۴ میلیون دلار و متوسط قیمت ۵۷ هزار و ۴۷۷ دلار خریداری کرد.»

سیلور در جامعه بیت‌کوین به دلیل رفتار بی‌پروایانه‌اش در خرید بیت‌کوین و به فروش نرساندن آن معروف است. با این حال سیلور اعلام کرده که هدف شرکت کاهش ریسک طرف مقابل بوده است.

از زمان سقوط بیت‌کوین از سقف تاریخی ۶۹ هزار دلاری، میکرواستراتژی تقریبا ۵۰۰ میلیون بیت‌کوین خریداری کرده است. سیلور بیت‌کوین را یک دارایی دیجیتال می‌داند و دیدی بنیادی و بلندمدت نسبت به این ارز دیجیتال دارد. به همین دلیل است که در زمان‌هایی که بازار با ترس مواجه است، میکرواستراتژی حریصانه خرید انجام می‌دهد.

 

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->