نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

رونمایی از آمار عجیب شیری در پرسپولیس

  • کد خبر: ۹۱۷۶۰
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
رونمایی از آمار عجیب شیری در پرسپولیس
مدافع پرسپولیس به رکورد بیشتر از ۱۰۰ بازی برای این تیم رسید.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مهدی شیری مدافع راست پرسپولیس موفق شد به رکورد ۱۰۰ بازی برای این تیم دست پیدا کند. شیری که در سال‌های گذشته همیشه جزو بازیکنان مورد بحث و مورد انتقاد پرسپولیس بوده اما توانسته در تمام این سال‌ها و زیرنظر سه سرمربی مختلف برای پرسپولیس بازی بکند. هرچند شیری در اکثر مواقع مورد انتقاد هواداران قرار می‌گرفت اما به هر حال چندین سال در پرسپولیس حضور مستمر دارد.

انجام ۱۰۰ بازی برای پرسپولیس بهانه خوبی بود تا سراغ آمار و ارقام مهدی شیری در لباس پرسپولیس در این چند سال گذشته برویم.

از مجموعه ۱۰۰ بازی که شیری برای پرسپولیس به میدان رفته ۷۲ بازی در لیگ برتر، ۱۱ بازی در جام حذفی، ۱۶ بازی در لیگ قهرمانان آسیا و یک بازی در سوپرجام بوده است. شاید مهمترین و بزرگ ترین بازی که شیری برای پرسپولیس انجام‌ داد فینال لیگ قهرمانان آسیا بود که در آن بازی معروف و در نیمه دوم یک پنالتی عجیب به تیم اولسان هیوندای هدیه داد تا در نهایت پرسپولیس به قهرمانی آسیا نرسد.

در مورد شیری اما مهمترین نکته در صد بازی گذشته آمار عجیب و غریب بوده او در گل و پاس گل است. شیری در تمام این سال‌ها و در تمام این صد بازی فقط فصل گذشته یک گل با سر به گل گهر سیرجان زد. البته شاید خیلی توقع نیست که یک مدافع راست در امر گلزنی موفق باشد اما آمار شیری به عنوان یک مدافع راست در پاس گل هم بسیار ضعیف است.

او تا به امروز سه پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داده که برای یک مدافع راست آمار بسیار ضعیف و عجیب به شمار می رود. این در شرایطی است که شیری در اکثر بازی آهنگ هایی که برای پرسپولیس به میدان رفته در حملات مشارکت داشته اما هیچ وقت نتوانسته نه در گلزنی و نه در پاس گل موفق باشد تا در این خصوص یکی از ضعیف ترین آمار های پرسپولیس در پست مدافع راست را داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->