مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) جدی شدن احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران آیین‌نامه دستمزد  ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد ویدئو| توضیحات رئیس سازمان برنامه بودجه درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو (۸ فروردین ۱۴۰۲) فرودگاه‌ها زیر ذره بین نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از ۹ فروردین ماه سهمیه ویژه اقلام اساسی به استان‌های مسافرپذیر تخصیص می‌یابد وزیر اقتصاد: نگاه دولت سیزدهم بازگرداندن اداره کشور به مردم است فراخوان متقاضیان خودروی پارس در سال ۱۴۰۳ تداوم دارد؟ لزوم ارتقای توان صادراتی دانش بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال در ۱۴۰۳ قطار‌های نوروزی در مسیر مشهد چهار رام افزایش یافت شاخص بورس بالاخره قرمز پوش شد| ریزش ناچیز نماگر بازار سرمایه سه شنبه (۷ فروردین ۱۴۰۳) افزایش احتمال تغییر در رقم دستمزد ۱۴۰۳؟ پیش بینی نوسانات قیمت در بازار خودرو مشهد (۷ فروردین ۱۴۰۲) قیمت پایه و شرایط عرضه سهام ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس اعلام شد | پرسپولیس گران‌تر از استقلال در فرابورس
سرخط خبرها

پراید گران شد

  • کد خبر: ۹۲۰۳
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
پراید گران شد
به گفته فعالان بازار، در حال حاضر پراید در مدل ۱۱۱ (هاچ بک) قیمتی برابر با ۵۱ میلیون و ۵۰۰هزار تومان دارد که در مقایسه با هفته گذشته افزایش یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی را نشان می‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، پراید در مدل ۱۳۱ نیز افزایش قیمتی یک میلیون تومانی داشته و در حال حاضر ۴۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.
یکی از فعالان بازار می‌گوید: پراید جزو خودرو‌هایی است که با کمبود عرضه مواجه بود و سایپا برای مدتی آن را فاکتور نمی‌کرد، اما طی یکی دو روز گذشته اوضاع عرضه آن بهتر شده است. با توجه به این اظهارات، شاید قیمت پراید که چند ماه دیگر از خطوط تولید سایپا (برای مصرف داخلی) حذف می‌شود، دنده عقب بگیرد.
اما از بازار پژو ۲۰۶ تیپ ۲ خبر می‌رسد این محصول با افزایش قیمتی چند میلیون تومانی در هفته جاری و نسبت به هفته گذشته مواجه شده است. بر این اساس، قیمت پژو ۲۰۶ پس از نوسانی که این هفته داشته، به ۸۶ میلیون تومان رسیده است. همچنین تیپ ۵ این خودرو نیز در حال حاضر ۹۵ میلیون تومان قیمت دارد و این یعنی نسبت به هفته گذشته افزایش قیمت داشته است.
نمایشگاهداران خودرو پایتخت در مورد پژو ۲۰۶ صندوقدار نیز خبر از افزایش قیمت ۲میلیون تومانی این خودرو طی هفته جاری و در مقایسه با هفته گذشته می‌دهند. با این حساب، خودروی موردنظر در حال حاضر قیمتی حدود ۱۰۰میلیون تومان دارد. از ۲۰۶‌ها که بگذریم، تیبا و ساینا نیز در هفته جاری و نسبت به هفته گذشته نوسان قیمت را تجربه کرده‌اند و اولی قیمتش بالا رفته و دومی کاهشی شده است.
به گفته فعالان بازار، تیبا در حال حاضر ۵۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد که نسبت به هفته گذشته یک میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است. ساینا نیز در حال حاضر ۶۱میلیون تومان قیمت دارد که این موضوع نشان می‌دهد خودروی موردنظر نسبت به هفته گذشته روندی کاهشی داشته است. ساینا را می‌توان تنها خودرویی دانست که قیمت آن طی این هفته و در مقایسه با هفته گذشته رو به نزول رفته است و این موضوع می‌تواند با بهبود عرضه آن در ارتباط باشد.
سری، اما به دنا و سمند و پژو ۴۰۵ بزنیم و ببینیم نوسان قیمت آن‌ها در این هفته به چه شکل بوده است. دنای معمولی در حال حاضر قیمتی برابر با ۱۱۱ میلیون تومان دارد که نشان می‌دهد روند افزایشی قیمت این محصول طی روز‌های ابتدایی هفته جاری ادامه داشته است.
سمند در مدل EF ۷ نیز که این هفته با افزایش قیمت مواجه بوده، در حال حاضر با ۹۲ میلیون تومان قابل خرید است. اما پژو ۴۰۵ در مدل SLX نیز با توجه به افزایش قیمتی که داشته، در حال حاضر ۹۰ میلیون تومان قیمت دارد، بنابراین نسبت به هفته گذشته روندی صعودی را طی کرده است.
برای خرید مدل GLX این خودرو نیز که چند ماه دیگر از رده تولید خارج خواهد شد، باید ۷۷ میلیون تومان هزینه کرد. این قیمت نشان می‌دهد ۴۰۵ GLX طی هفته جاری و در مقایسه با هفته گذشته یک میلیون تومان افزایش داشته است.
در بین دیگر خودرو‌های داخلی، رانا محصولی ۸۳ میلیون تومانی به‌شمار می‌رود که نسبت به هفته گذشته ۲ میلیون تومان افزایش قیمت را نشان می‌دهد. سراتو نیز که دیگر مونتاژ نمی‌شود، ۲۹۶ میلیون تومان قیمت دارد و پژو ۲۰۰۸ نیز ۳۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.
همچنین چانگان نیز در حال حاضر با قیمتی برابر با ۱۸۳میلیون تومان به فروش می‌رود و ساندرو استپ‌وی هم خودرویی ۱۸۷ میلیون تومانی است. در نهایت، اما پژو ۲۰۷ اتومات نیز با توجه به افزایش قیمتی که داشته، در حال حاضر ۱۷۲میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

منبع: دنیای اقتصاد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->